Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Denize sıfır güzel bir plaj gittiğimizde çok sakindi hemen hemen kimse yoktu denize sıfır piknik yapabilme şansımız oldu Zonguldak'a ziyaret edenlerin buraya da uğramasın öneririm gittiğimiz tarihte sakin bir yerde
Çok harika bir plaj. kumu çok şahane insan vücuduna yapışmıyor.yüzme bilmeyenler için suyu çabuk derinleşiyor fakat yüzme bilenler için harika bir yer.doğal bir koy olduğu için çok fazla dalga almıyor Karadenizin hırçınlığı çoğunlukla buraya yansımıyor.tesisler fena değil.hafta sonları aşırı kalabalık oluyor.hafta içi ve sabah saatlerini veya akşam saatlerini tavsiye ederim.son sezon akşam saat 22.00 da kapatılıyor önceden sabaha kadar açıktı yine eskisi gibi olmasını talep ederim.
Türkiye’de başka plajlarda henüz görmediğim bir kum kalitesi var. Aslında kum değil küçük çakıl taşlı bir plajı var. Üzerinize yapışan küçük çakılları parmağınızla temizleyip elbisenizi giyecek kadar temiz, kum gibi yapışmaz.
Ankara'ya 2 buçuk saat uzaklıkta güzel bir plaj. Dalgasız ve temiz olması çok hoşuma gitti. Zonguldak'ın merkezinde, koy tarzında sağı ve solu kapalı bir plaj. Çocuklar kollukla yüzmeli, hızlı derinleşiyor. Denizin sıcaklığı ege ve akdeniz'e alışanlar için soğuk gelecektir ama Marmara denizinde yüzdüyseniz çok benziyor sıcaklığı. İlk başta soğuk geliyor ama hemen alışıyorsunuz sonra. 18 Haziran itibariyle bile gayet ısısı uygun. Temmuz başı ve ortası çok daha sıcak olur. Deniz dışında bahsedebileceklerim burası belediye tesisi. Otoparkı dar, yukarı bırakıp aşağı yürümeniz lazım saat 11'den sonra geliyorsanız. Giriş 10 TL kişi başı. Şezlong 10 TL, şemsiye de 10 TL. Fiyatlar çok uygun. Tuvalet var, soyunma ve duş kabinleri var. Piknik masaları ve fast food yiyebileceğiniz büfeler de mevcut. Tavsiye ederim.
Nereye giderseniz gidin, Kapuz' un kumunu ararsınız. 32 senedir burada yaşayan biri olarak farklı sahillerde, farklı şehirlerde de bulundum kumunun mükemmelliğini hiç bir yerde bulamadım. Hala severek her gün buradayım. Denizi de koyu da güzel konum olarak..
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.