Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Ortam harikaydı isterseniz çınar ağacının altında serin serin etinizi yiyorsunuz isteseniz özel odalar olarak yapılmış kapalı yerlerde yiyorsunuz, kocaman alan, çok tatlı küçük bir hayvanat bahçesi var ayrıca çalışanlar aşırı ilgiliydi, etler iyi pişmişti, çok keyif aldık. Her şey çok güzeldi fiyatı biraz yüksek ama gidip denenebilir bence.
İftar için kendilerini aradım yer ayırtırdım kamelya diye belirtirdim 2 yetişkin bir çocuk iftira 25 dakika kala gittiğimde bana kamelya lar dolu ve sizi bi toplu gurubun içine alabiliriz başka yerimiz yok diye belirtiler ben bu kadar plansız program siz bir işletme görmedim kapıdak karşılayan kişide okadar bencil konuşuyorki sanki mağdur olan biz değiliz de onlar 99 km den gittim daha da katien gitmem tavsiyede etmiyorum orucumu yolda açmak zorunda kaldım bunlar yüzüne hakkımıda helal etmiyorum.
Yiyecek ve içeçekleri kaliteli her şeyi mükemmel dört dörtlük müşteri memnuniyeti veren, güler yüzlü sahibi ve çalışan elemanları ile gün boyu istediğiniz lezzetli ürünü yiyebileceğiniz ve eviniz gibi rahat hissedebilirsiniz nadide bir mekan. Her keze gönül rahatlığıyla yemeğe davet ediyorum. Gidenlere şimdiden afiyet bal şeker olsun. Saygılarımla.
Kış olmasına rağmen çok güzel bir ortam. Yemekler çok güzeldi. Oturduğumuz yerin sıcak olması ve her aile için ayrı minik odalar olması çok güzel lokanta ortamından hoşlanmayanlar için ideal. Ama hayvanların biraz bakımsız ve hasta gibi olmaları beni üzdü. Birde salıncaktaki minderleri çook kirletmişler yada yağmurdan dolayı çamurdu bilmem bu yüzden binemedik
Soba borularının sağından solundan basınçlı tüten duman şok oldum zehirlenmeden kalktığımıza şükrettim.Onca yolu tekrar gelirmiyim asla.Mekanın sahibine mesajım umarım okur; patron 2 baca borusundan kısmak adamı vezir değil, rezil eder!!!!saygılar.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.