Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Çok güzel ve büyük bir park. Burada bulunan ağaçlar çok eski ve büyük. Parkta oturma yerleri, çocuk oyun alanları, fitness aletleri, ücretli tuvaletler de bulunuyor. Ayrıca kahve ve nescafe severler için çok beğendiğim bir kahve makinesi de var. Temizliğe dikkat ederek çimlerde oturmak da mümkün. Çok keyifli, temiz bir yer ve kendinizi tropikal bir ormanda hissediyorsunuz. Bence yılın her mevsimi gidilebilir ama özellikle sonbaharda ağaçlar çok güzel oluyor. Bahar ve yaz aylarında da keyifli. Mangal yapılacak bir yer yok ama yakınında barbekü yapmak isteyenler için Google Haritalar'da görünen ayrı bir park var
Piknik yapmak, köpek gezdirmek, kafa dinlemek için ideal mekan. Haftasonlari kalabalıkta yer bulmak imkansiza yakın olsa da haftaici yürüyüş için birebir.
Park alanı epey geniş, yolun öteki kısmında mangal da yakılıyor. Ancak mangal yakılan yer epey bakımsız. Belediye oraya keşke şömineler koysa, masaların sayısı artırılsa. Bazı ağaçları kesmişler, umarım yerine yenileri dikilir
Ağaçları ile Yeşil alanı ile çevre için güzel bir dinlenme oturma alanı.
Mangal yapacaklar dikkatttt! 2019 yazından itibaren mangal ve semaver yapımı için Ateş yakılması yasaklanmıştır. Görevli ikaz ederek uyarıyor. Kurala uyulmassa anında zabıta gelip ceza yazıyor.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.