Zıpland Çocuk Eğlence Merkezi San.ve Tic.Ltd.Şti.
Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Oyun alanının çok büyük görünmesine rağmen belli yaş aralığına bölünmüş, bir taraftan iyi ama diğer taraftan bölünmüş oyun alanı sınırlı alan demek ee haliyle çocuk sıkılıyo. Cafe alanındaki aparatiflerde de lezzet yok.gereksiz pahalı bi yer.
Bugün her zaman güvenerek geldiğimiz oyun alanında çok rahatsız edici bir durum yaşadım. Oğlumun başka çocuklara karşı uygunsuz konuştuğu tarafıma, olay büyüyüp diğer velilerle karşı karşıya gelindikten sonra iletildi. Ancak burada asıl problem şu eğer bu durum gerçekten “sürekli” ve “ısrarlı” bir şekilde yaşandıysa neden bu süreçte tarafıma hiçbir bilgilendirme yapılmadı da bana son anda gelip söylendi? Ben oyun alanında oturuyorken çalışanların bu durumu anında bildirip birlikte çözüm üretmesi gerekirken olayın bu noktaya gelmesi bir ihmal. Çünkü söyledikleri şey defalarca kez uyardık bizi asla dinlemedi diyorlar defalarca uyarana kadar ilk uyardığınızda dinlemediyse bana gelip söyleseydiniz hemen madem bu kadar ciddiydi böyle bir durumda çocuğumu artık uyarma ve yönlendirme sorumluluğu bana kalır ama bu sorumluluğu yerine getirebilmem için zamanında bilgilendirilmem gerekir. Ne olduğunu dahi tam anlayamadan başka bir velinin gelip “çocuğunuzu alın gidin” demesi, hem bir anne olarak beni zor durumda bıraktı hem de ortamın gereksiz şekilde gerilmesine sebep oldu. Bu tarz alanlarda çalışan personelin doğru zamanda müdahale etmek gibi bir sorumluluğu olmalı
Oyun alanları büyük, genişliği yeterli, çocuklar için güvenli,çoğu yere göre oldukça iyi. Mekanın genel olarak temizliği iyi. Çalışanlar ilgili, çocukların başlarında duran gözetmen ablalar duyarlı. AVM vs yerlerdeki oyun alanlarına göre fiyatı da makul. Fakat cafe kısmı ile alakalı olumlu şeyler söylemeyeceğim çünkü fiyatlar ortalamanın üzerinde sürekli olarak geldiğimiz bir yer aslında sırf bu cafe deki fiyatlardan dolayı bırakmayı düşünüyoruz..
Çocuklar için güzel ortam,tek gelen çocukların sosyal ılabilmeleri için tecrübeli ve ş bilen insanların daha fazla ön planda olması gerekiyor.Çocuklar geleceğimiz ve bu yerlerde güzel birliktelikler oluşabilir.
Bugün bu mekanda yaşadığımız deneyim maalesef oldukça olumsuzdu. 3 kez sipariş vermemize rağmen siparişlerimiz bir türlü masamıza ulaşmadı. Durumu garsona ilettiğimizde çözüm üretmek yerine kaba bir tavırla “müdürü çağırayım” şeklinde bir cevap aldık. Ardından gelen sarı saçlı ombre de olabilir, yetkili hanımefendinin yaklaşımı da aynı şekilde profesyonellikten uzaktı. Lafımı bitirmeden iki elini birleştirerek “Nereye yazarsanız yazın” gibi bir üslupla konuşması ve senli benli hitabı, müşteri memnuniyetinin ne kadar önemsenmediğini gösteriyordu. Önce tanımadığı kişi iki nasıl konuşması gerektiğini öğrenmeli sonra hizmet sektörüsünde çalışmalıdır. Ayrıca kasadaki beyefendi de durumu “yoğunluğa verin” diyerek geçiştirdi ve “yoğunluk olabilir, bakma sen de o kadar” şeklinde ilgisiz bir yanıt verdi. Servis elemanından kasaya kadar kimsenin nasıl konuşması gerektiğini bilmediğini görmek gerçekten üzücüydü. Bu tarz bir hizmet anlayışının kabul edilebilir olmadığını düşünüyorum. Umarım işletme bu geri bildirimi dikkate alıp gerekli düzeltmeleri yapar.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.