Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Deniz cok taşlı ve pis, WC ve duş yeri yok. Karavanlar vardi onlar için guzel olabilir ama günübirlikçiler icin pek de tavsiye edemem.
Buraya plaj denilemez. Küçük bir alan denize giriş yeri var ama full taşlık. Çadır ve karavan için uygun. Wc, su, market yürüyüş mesafesinde. Jandarma arada bir araç ile devriye atıyor, bu iyi birşey. 👍
Zeytinbağı çok güzel bir sahil kasabası. Tarihi evler, sokakları, sahil kesimi, balıkçı barınağı ile görülmeye değer. Ancak ne yazık ki plajları küçük olmakla birlikte kumu ve suyu kirli. Halk plajında duş bile yok. Yani plaj için gidilmez.
Deniz ve sahil taşlık. Denizde yürümek çok zor. Deniz sürekli dalgalı ama girilebiliyor. Belki diğer günlerde dalgasız oluyordur ama bilemiyorum. Çok aşırı kalabalık olmuyor herkes rahatlıkla mangalını yapıp denize giriyor. Araba park yeri sorunu yok.
Buraya halk plajı demek akıl karı diil. Çok eğimli, kaya, taş lık. Su bulanık ve kötü görüntülü. Araç park yeri ücretsiz olarak mevcut, ama hiç tercih edilesi yer değil. Aile yeri değil, yabancı uyruklu ve erkek ağrırlıklı deniz kıyım sı bir alan. Sakın gitmeyin başka alanlarda denize giriliebilinir
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.