Zennup1844 I Bursa
Geri
Türk restoranı

Zennup1844 I Bursa

Çamlıca 4.2 (4784) ~60 dk
Turkish Restaurant
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Küçük porsiyonlu yemekler ve kahvaltının yanı sıra geleneksel lezzetler de servis edilen rahat ortamlı restoran.

Zennup1844 I Bursa 2
Zennup1844 I Bursa 3
Zennup1844 I Bursa 4
Zennup1844 I Bursa 5
blok 76, 1/15, Eker Meydanı Avm A, Çamlıca, 16040 Ni̇lüfer/Bursa
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

E
Erdem ONUŞ
8 ay önce

Kendine has menüsü ve başarılı lezzetleri ile mutlaka uğranması gereken lezzet noktası. Restoran dizaynı, sunum şekilleriyle de sizi hoş karşılıyor. Güler yüzlü hizmet sunuyorlar ve ciğer o kadar lezzetliydi ki ikinci kez sipariş ettik. Keşke bazı yemekleri sadece 2 kişilik derviş etmeseler de hepsinin tadına bakabilsek. Fiyatlar bir miktar yüksek ve %10 servis ücreti hesaba ekleniyor.

D
Didem Yücel
bir ay önce

An itibariyle akşam yemeği için gittiğimiz restorant. Bizim için tam bir fiyaskoydu. Büyük bir beklentiyle gitmiştik Bursa seyahatimizide. Ancak sipariş verdiğim küşleme, kuzu pirzola miktar olarak çok çok azdı yani porsiyonları küçük. Anadolu mutfağı saikiyle yola çıkan bir işletmenin Anadolu’nun misafirperverliğini de yansıtması gerekirdi. Masaya eğer siz ekstra ücret ödeyerek meze söylemezseniz sadece ekmek geliyor yani hiçbir şey yok. Onun dışında sütlaç istedik en son büyük güveçte geldi. Ama birkaç gün önceden beklediği o kadar açıktı ki çocuğumuz yiyemedi bile. Hesaba gelince üç kişi 2 ana yemek ve bir mantı , sütlaç 6 bin TL hesap ödedik. Kısacası büyük bir hayal kırıklığı.

E
Ezgi G.
bir ay önce

İzmirden geldik, rezervasyon yaptırmadığımız için öğlen gittik ve şansımıza uygun masalar vardı. Tadım menüsü istedik. Yorumlardan çocuklardan da tadım menüsü için ücret alındığını okumuştum ancak bizimle ilgilenen garson çocuk için extra getirmeyelim 2 kişilik yeterli olur dedi. Cidden de öyle oldu. (Ödemeyi de yine 2kişilik yaptık.) Yediklerimizin hepsi birbirinden lezzetliydi ancak en çok beğeniyi pastırmalı kuru fasülye ve helva-i hakani aldı 😊 cennet çamuru da çok başarılıydı. Zennup soda da farklı bir lezzetti ve yemeklerle beraber çok uyumluydu. Ali nazik ise beklediğimden lezzetsizdi o biraz hayal kırıklığı oldu. Servisi, temizliği ve özeni ile farklı bir deneyim yaşadık ve çok memnun kaldık.

B
Balcifamilia
6 ay önce

Girişten itibaren personel oldukça ilgiliydi. Biz tadım menüsü tercih ettik kişi başı 2550TL ödedik. Tadım menüsünde ortadoğu meze 5’lisi, kuru kabak ve biber dolması, gavurdağ salatası, mersin patates, semsek, kök sebze mücveri, kestaneli saray pilavı, alinazik, pastırmalı kuru fasülye vardı. Tatlı isimlerini unuttum ama biz Sütlaç merak ettiğimiz için sütlaç siparişi verdik. Yemeğin yanında kendi yaptıkları meyveli gazozdan servis ettiler. Başlangıçtan sonuna kadar zevk alarak yemek yedik. Özellikle ana yemekler harikaydı. Porsiyonlar gayet yeterliydi. Tadım menüsü tercih edecekler kesinlikle çok aç gelmeli. Tadım menüsü haricinde de porsiyonları gayet yeterli. Sütlaç iki kişilik diye belirtilmiş ama rahat 4 kişi yiyebilir. %10 servis ücreti alınmakta. Biz çok memnun kaldık girişte karşılayan, servis yapan, yemekleri pişiren, kısacası çalışan emek veren herkese çok teşekkür ederiz emeğinize sağlık.

M
Merve
6 ay önce

Mekanı, atmosferi, yemekleri ve lezzetleriyle tek kelimeyle hayran kaldığım, benim için çok özel bir yer. Baştan söyleyeyim; fiyatlar biraz yüksek ve internette güncel fiyatları bulmak zor, o yüzden gitmeden önce hazırlıklı olmanızda fayda var. Ancak yaşadığınız bu deneyim için kesinlikle her kuruşuna değiyor. Biz "Şef Masayı Donatsın" (eski ismiyle bilinen) menüsünü tercih ettik. En az iki kişilik açılıyor ve kişi başı fiyatlandırılıyor. Önce soğuk mezelerle başlıyorlar, ardından ana yemekler geliyor. Hepsinin lezzeti kuşkusuz mükemmeldi, yediğiniz her şeyin tadını ayrı ayrı alabiliyorsunuz. Özellikle pastırmalı kuru fasulyesi sizi resmen İspir’e doğru bir yolculuğa çıkarıyor. Tandır ve pilav ise tek kelimeyle ağızda eriyordu; uzun zamandır bu kadar iyi pişmiş bir et yememiştim. Yanında ikram edilen 4 farklı çeşit ekşi mayalı ekmekler muazzam. İçecek olarak kendi yapımları olan gazozları denedik, hepsi çok ferahlatıcıydı. Mekan atmosferine gelirsek; doğal dokuyla uyumlu masaları ve tabak sunumlarıyla Bursa’daki en etkileyici mekan olabilir. Büyüleyici bir atmosfer vaat ediyor. Çalışanlar son derece profesyonel ve işinin ustası. Bütçe açısından her gün gidilebilecek bir yer değil belki ama özel günlerinizin vazgeçilmezi olmaya aday. Gitmeden önce mutlaka rezervasyon yaptırmayı unutmayın. Genel olarak çok beğendik, emeği geçenlere teşekkürler.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.