Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Manzara olarak çok güzel beyşehirdeki en sevdiğimiz yerlerden ama çocuk parkındaki oyuncaklar çok kötü kırık ve etrafı çok taşlı orası düzenlenebilir. Yolu çok dar iki araç zor yanyana geçiyor gelen insanlar pis bırakıyor çok temiz değil özellikle wc kısmı berbat tabi buna belediyenin yapacağı birşey yok insanların temiz bırakması gerekiyor. Birde eline içki şişesini alan geliyor gündüz vakti çoluk çocuğun yanında kafa çekiyorlar hoş olmuyor
Bu yıl gölümüz fazla çekildiği için haddinden fazla sivri sinek vardı , geceye kalmanızı tavsiye etmem. Motosikletli arkadaşlar temkinli gelmek gerek keskin virajlı yolu. Gün batımı için özellikle de gelinibilir , dağ yamacına batıya sona kadar gidilmeli. Bol leylek mevcut ve bir buçuk santimlik binlerce sivrisinek
Haftaiçi gittiğimiz ve akşam saatlerine kadar durduğumuz bir mekan. Ortam atmosfer olarak gayet güzel ufak tefek kirlilik harici temiz. Mangal piknik kamp yapmak için uygun sakin bir yer. Kamelyalar ve masalar mevcut. 27°-29° arası sıcaklıkta gitmemize rağmen bizi bunaltan bir havası yoktu gölün verdiği izlenim hoştu. Orta kısımda göle karşıdaki adaya ve çevreye bakabileceğiniz bir ahşap seyir kulesi mevcut. Mescit bay bayan lavabo ve çeşme mevcut. Çocuklar için salıncak var. Gidiş yolu biraz dar ve hafif virajı dikkatli olunmasını öneriyorum özellikle gece saatlerinde inek kuş vahşi hayvan vs çıkabiliyor.
Kamp için Güzel bir atmosferi var. Kamp için hafta içini tercih etmenizi tavsiye ederim. Hafta sonu piknikçilerden dolayı kalabalık. Göl kenarı olması dolayısıyla sinek için hazırlıklı olmanızı tavsiye ederim. Tuvalet mescid, aralarda bulaşık yıkamak için lavabolar mevcut ama yine de biraz bakımsız bir yer. İki tane seyir terası mevcut. Doğa yürüyüşü yapabilirsiniz. Gün doğumu gün batımı ayrı güzel. Hele birde gece dolunay'a denk gelirseniz manzaranın güzelliği tartışılmaz. Balıkçı iskelesi yanında olduğu için sezonda denk gelirseniz taze sazan balığı alabilirsiniz.
Gece yarısından bir anda karar karar verip çadır kurduk. Temmuz sonu olması dolayısıyla biraz sıcak sivrisinek vardı. Tuvalet ve su var ama çok beklenti olmamalı gideceklere icin. Belediye biraz bakım yapmalı. İlk baharda çok daha iyi manzara olacağını düşünüyorum.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.