Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Ya yer olarak cok guzel geniş büyük alan fakat daha yukarılara çıkınca ne çeşme var ne wc ne çöp konteyner. Hepsi aşağı girişe yakın yerlere yapmışlar. Bu yönden biraz iyileştirme olması gerekir . Birde sıkıntı şu ki herkese acık bi yer mesire piknik alanı okey ama her geldiğimiz de 2 yada 3 ayrı yerde artık dernekler mi bilemem sonuna kadar bangir bangir halay müzikleri her kafadan ayrı ses aşırı rahatsız edici bence bunlar icin sinirli saat olmalı 1 de girdik saat 6 hala halay müzikleri çalıyor. Biraz yukarılara giderseniz ses geliyor ama o kadar yakın olmadığı icin biraz daha rahatsınız ama aşağılar da olursanız vay halinize. Şuan 2025 mayıs giris ücreti 150 tl. Mangal semaver serbest yapabiliyorsunuz. En tepelere bile arac ile rahat çıkılıyor
Dernekle birlikte gelip ta Esenyurt'tan gelen amcaoğluyla iki gerdan kırmak isteyebilir insan anlarım bunu ama sabah 10'dan akşam 19.00'a kadar bi müzik hiç susmaz mı? Aynı anda iki dernek pikniğine denk geldik. Hiç susmadı müzik. Ezan da bile susmadı mübarekler. Bu kadar oynayasınz varsa lütfen düğün salonlarına gidin. Kafa dinleyelim diye geliyoruz kafamız iyice şişiyor. Dernek piknikleri Kurnaköy tarafında olmalı.
Doğayla iç içe, kafa dinlemelik çok güzel bir mesire alanı. Semaver ve mangal izni olması harika, ailece gelip temiz bir nefes alınacak sakin ve huzurlu bir yer. Ortam geniş ve rahat, çocuklarla da rahatlıkla gidilebilir. Tek eksik akşam olunca ışıklandırma yok, olsa çok daha güzel ve güvenli olur. Onun dışında kesinlikle tavsiye ederim.👏🏻🌳
Giriş ücreti 150 TL Tuvalet ücreti 5 TL Hizmet 0 TL Koskoca mesire alanı berbat bir tuvalet temizliği En pis sekilde masa ve etraf kirliliği Akşamdan Sabaha kadar oraya bakanlar ne yapıyorlar İnsanlardan para almadan ne mesire alanına ne tuvalete girdirmiyorlarHiizmete Gelince Kocaman 0 Yazık verilen paraya da emek edilip harcanan paraya da yazık
Piknik rezervasyon için derneklere kiralama iyi düşünülmüş ama derneğe rezerve yaptığınız yere bütün halk girebiliyor güvenlik hiçbir şekilde uyarmiyor dernek olan yerlere girmeyin diye söyleyince de güvenliğe biz karışmayız diyor tamamen dernek yönetimi ile halkı bir birine kavka ettiriyor ne kadar araba içeri alırsak okadar para kazanırız mantığı var bu çok tehlikeli bir düşünce biran önce pelediye buna bir çözüm bulması lazım
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.