Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Arkadaşımın tavsiyesi ile gittiğim beklentimin düşük olduğu fakat salona girer girmez sıcak bir soba ile çocukluğumuza dönüp ekmek kızartmaya başladığımız yemek sonrası evlerimize giderken ekstra et aldığımız bir yer . Otopark sorunu yok. Çalışanlar sıcak samimi. Kendinizi evinizde gibi hissedeceksiniz eminim
Mekan salaş bir yer ancak dağ köyünde kasap dükkanı olsada genişletilmiş masalar koyulmuş rahatsız edici bir mekan olmasada Etleri lezzetli fiyat uygun yani bursa yolundan girilip yenecek kadar lezzetli Yılmaz usta işin başında.
Köyün içerisinde Savaş bir Kasap hiç beklenmediği kadar güzel ve kaliteli pirzola ve kuzu eti opsiyonları var fiyatlar İstanbul'a göre çok daha uygun genelde motorcuların bildiği ve özellikle uğradığı bir yer yoksa araba ile sadece buraya yemek yemek için gelmek biraz zor mekan biraz küçük ve etlerin piştiği yerle Masalar yakın olduğu için havasız ama yenilen itin kalitesine göre idare edilebilecek bir dezavantaj.
Salaş mekanlar tam bana göre samimiyetle işini yapan esnaf lokantası çok memnun kaldım. Etler lokum gibi pişmiş köfte harika sobanın üstünde kendim ekmek kızartıp afiyetle yedim. Ustanın ellerine sağlık
Karışık tabak söyledim, özellikle köftesi efsane! Sucuğu başarılı, ama pirzola başka bir seviyede—yumuşacık, ağızda dağılıyor, pişimi tam kıvamında. Meze olarak ikram edilen biberli acı sos ve salatası da harikaydı. Kuzu eti tüketmeyi pek tercih etmediğimden tadı bana biraz farklı geldi. Burası lüks bir yer değil; mütevazı ama lezzetiyle kendine hayran bırakan bir esnaf lokantası.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.