Yelken Kafe Restorant Düğün Salonu
Geri
Restoran

Yelken Kafe Restorant Düğün Salonu

41900 Derince/Kocaeli 3.9 (1926) ~60 dk
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Yelken Kafe Restorant Düğün Salonu 2
Yelken Kafe Restorant Düğün Salonu 3
Yelken Kafe Restorant Düğün Salonu 4
Yelken Kafe Restorant Düğün Salonu 5
Yavuz Sultan, Rıhtım Cd. No:57, 41900 Derince/Kocaeli, Türkiye
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

M
Miyase ERHİN KEKLİK
5 ay önce

3 kişilik serpme kahvaltı söyledik 2 kişilik söyleyip 1 servis ekleyemeyiz dediler ama gelen kahvaltının hiçbir çeşidinde miktar olarak 3 kişilik bi şey yoktu. Söyledikten sonra yumurtayı ekstra getirdiler. Ekmek sepetinde önce bir ekmekte kıl yumağı gördük söyledik aldılar daha sonra tüm sepette böyle kıl topakları vardı mide bulantısından ne yediğimizi anlayamadık. Daha sonra bal tabağının içinde de kıl çıktı. Kimse de gelip bir açıklama da yapmadı herhangi bir özür de duyamadık. Kuymak söylemiştik içindeki peynirleri eritmemişler bile bütün bütündü. Hafta sonunda değişik bir tat deneyeyim kıllı ekmek yiyeyim derseniz öyle gidin. Sıfır veremedik o yüzden mecbur 1.

E
Eni Sln
7 ay önce

Harikalar sahilinin üst kısmında, tren yolunun hemen yanında. Manzarası güzel, yemekler de orta şekerli. Ufak oyun alanı, bebek bakım odası, mescidi de var. Belediye tarafından işletiliyor. Açık teras alanında sadece içecek alabiliyorsunuz.

K
Kaan Berber
6 ay önce

Karamürsel’den Gebze’ye yol olacak kadar çok olumsuz deneyim biriktirdiğim bir işletme. Maalesef her gidişimde aynı sorunlarla karşılaşıyorum: Hizmet: Garsonlar ancak rica minnet masaya geliyor, defalarca çağırmanıza rağmen bakmıyorlar. Hız: Bir bardak çay için bile dakikalarca bekletiliyorsunuz. Kalite: Yemekler soğuk geliyor, tatlılar bozuk olmasına rağmen "günlük" diye ısrar ediliyor. Hijyen: Son deneyimimde görsellerde de göreceğiniz üzere çay bardağı kirli/lekeliydi ve gelen çay tamamen bayattı. Belediye başkanına kadar konuyu iletmeme rağmen hiçbir çözüm üretilmedi. "Belediye kazansın, bütçemizi yormasın" diye düşünüp sağlığınızı ve sinir sisteminizi tehlikeye atmayın. Benim için artık gidilmeyecek yerler listesindedir.

S
Serap
3 ay önce

İftar için gittik.Rezervasyon için arayıp,görüşmede söylememize rağmen bizi mutfak girişine koymuşlar.Neyse yer değişimi yaptılar.Pilavı nasıl pişirememişler çok şaşırtıcı.Çiğ bir pilav yemek zorunda kaldık.Etlerin pişmesi iyi fakat sosunda barbekü kokusu vardı.Belkentimizin çok çok altında kaldı.Meşrubat ve tatlı seçimi yok.Ne verirlerse onu yemek zorundasınız.Lütfen böyle yerler Ramazan'da çalışmasın yada iftar menüsü çıkarmasın.Bu fiyata bu yemekler asla değmez.

n
nazk.
3 ay önce

Iftara geldik, gelmesek daha iyi doyardik. Kofte biraz daha az pisseymis möleyecek, tavuga ates gorseli gostermisler oyle pismis. Bu kadar kalitesiz yapacaksaniz bi aksamda bu kadar rezervasyon almayin, yedigim en kotu yemek. 610 lira isteniyor bir de buna.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.