Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Düzce'ye giderken güzel bir köy Küçük bir göleti var Gölün etrafında ister piknik Yapabilirsiniz İterseniz sabahları yürüyüş yapabilirsiniz doğa harikası bir yer
Göletlere dün (02.11.2025) gittim. Göletlerin etrafı tam bir hayal kırıklığı. İnşaat atıkları, molozlar, çöpler, berbat edilmiş etraf. Normalde göletlerin bulunduğu yer çok güzel, su da var ama, gölet etrafındaki ağaçlık alana girmek için arabayı uzakta bırakıp çöp ve moloz yığını arasındaki bir patikadan yürümek zorundasınız. Terk edilmiş metruk bir iki bina da cabası. Genelde birkaç kişi balık tutuyor burada başka da bir esprisi yok. Boşu boşuna yol yapmanıza gerek yok. Ne zaman etrafı temizlenir düzenlenir gitmeye değer hale gelebilir. Yazık etmişler gerçekten. Değerlendirilemeyen kıymeti bilinmeyen doğal alanlardan bir tanesi.
Alana giriş için yaklaşık 500metre yürüyüş var Göl balık avı için elverişli özellikle turna levrek kızıl kanat...
Bi kısmı göl bir kısmı ağaçlik bir yer. Oturma alanları yok kendi masa sandalyenizi getirebilirsiniz. Fazlasıyla serin ve esiyor piknik için ideal. Balık tutan kişilerde vardı - Çok çöp bırakan kişiler olmuş köy halkıda çok şikayetçi bu konudan. Doğaya saygınız olsun 🙏🏻
İlk başta kötü bir çevre ve atıklarla dolu biryer fakat ana yerine geldiğinde mükemmel bir manzara var ben çöpleden puan kıtrıyorum
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.