Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Mekanın manzarası muazzam bir şey. Çay kahve içmeye oturacaktık restoran kısmı falan kapalıydı kimsede yoktu. Onun haricinde bir sorun sıkıntı yok.
Resimlerden bakınca daha sıradan gibi görünüyordu. Ama buradaki panoramik manzarayı acık havada gün batımında izlemek çok keyifli ve huzurlu. Herkese tavsiye ederim.
Şavşatın Muhteşem manzarasına hakim bir tepede. Aracı düzlüğe parkede orman içine doğru 100 m yürümek gerekiyor. Manzarası harika
Mesire alanının oradan yukarı çıkıyorsunuz ve böylesine bir doğa manzarası neredeyse hiçbir yerde yok. Herşeyi ile mükkemel bir doğa, Haziran ayının getirdiği güzellikler olsa gerek Herşey çok taze ve yeşilin binbir tonu vardı. Herkesin görmesi gereken bir manzara.
Müthiş bir manzara. Kışı ayrı, yazı ayrı güzel ama en çok yakışanı sonbahar…
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.