Deniz manzaralı, çiçek aranjmanlı peyzajlı alanlarıyla tepe parkı.
Yorumlar
Google Yorumları
Içerisinde Gıyaseddin keyhüsrev'in heykeli var oldukça ihtişamlı Bir heykel hemen çevresinde yeşil alanlar oturma alanları ve oturaklar var buralarda oturup denizi izleyebilirsiniz
Yavuz Özcan parki Antalya da bir park.Belediye park ile gercekten yakindan ilgileniyor.Taze cicekler dikiliyor.Guzel bir cocuk parki da var.Ancak parktaki çay icilen cafeler kaldirildigindan beri alkol alan insanlarin mekanı oldu.Geceleri hic bir guvenlik yok.Manzaranin tadini sarhos erkekler cikariyor.Yuruyuse bile gidemiyoruz.Tekinsiz adam dolu.Mahallemizin parki orayi koruyan cafelerin kaldirilmasi ile başıboş birakildi.Demekki degnekli insanlar bizim halkimiz icin gerekli.Doğa ve manzarasi icin ve oraya gözü gibi bakan belediye calisanlari icin 3 yildiz verdim.Hatta gecen gün bir cingene ailesi geldi parkta kavga cikarip cocuklarini yalniz birakip gittiler.Evsiz bir genc kadin parka yakin taksi duraginin orada yatip kalkiyor.Bu insanlari görünce icim aciyor.
Buranın yabancısı olarak geldiğim ama şok içinde kaldığım park İçenlerin parkı olmuş WC var mı bilmiyorum ama milletimizde utanma yok koca koca adamlar ayakta heryere ihtiyaçlarını gideriyordu İçmeyeni kovacak dövecekler sanki Gündüz gezdiğim halde bu durumdaysa gece düşünemiyorum inanın
Antalya'nın kalbinde, eşsiz manzarasıyla huzur dolu bir kaçış noktası! Yavuz Özcan Parkı, Akdeniz'in o büyüleyici mavisini izleyebileceğiniz en güzel yerlerden biri. Parkın atmosferini güzelleştiren ve parka neşe katan sevimli kediler ise gerçekten çok tatlılar. Ayrıca, buranın silüetini farklılaştıran ve kendine has, otantik bir hava katan, parkın çevresini saran çeşitli kaktüs bitkileri de görülmeye değer. Manzarası, bitki örtüsü ve hayvan dostlarımız sayesinde park, kesinlikle 5 yıldızı hak ediyor. Ancak, bu güzel mekanın potansiyelini tam olarak yansıtması için birkaç konuda iyileştirme yapılması gerekiyor. Maalesef, bazı zamanlarda parkın belli bölümlerinde temizlik konusunda küçük eksiklikler göze çarpıyor. Ayrıca, özellikle akşam saatlerinde bazen buraya gelen bazı gruplar veya kişiler nedeniyle kendinizi biraz güvensiz hissedebilirsiniz. Bu küçük sorunlar çözülürse park kusursuz bir yer olacaktır.
Antalya’nın tam merkezinde, falezlerin üzerinde yer alan Yavuz Özcan Parkı, sunduğu manzara ve huzurla gerçekten çok özel bir yer. Genel deneyimim oldukça olumluydu, bu yüzden 4 yıldız veriyorum. Parkın en büyük artısı, Akdeniz’in o masmavi manzarasını ayaklarınızın altına sermesi. Peyzaj düzenlemesi, çiçekli alanlar ve gece ışıklandırması çok estetik. Şehrin kalbinde olup bu kadar sakin kalabilmesi büyük bir avantaj. Yürüyüş yapmak veya banklarda oturup denizi izlemek insana büyük keyif veriyor. 4 yıldız vermemin tek sebebi, yoğun günlerde çevre temizliğine ve bankların bakımına biraz daha özen gösterilebileceğini düşünmem.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.