Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Mekan güzel. Ailenizle birlikte gelip vakit geçirebileceğiniz doğal yaşam alanı. Amma ve lakin, her biz insanoğlu gitti her yeri belli ediyor ne yazık ki. Her taraf çer çöp. Ve çok bakımsız kalmış. Bir çevre düzenlemesine ihtiyacı var.
NOT: Burada mangal yakmak yasak.Mangal için gitmiştik fakat köylülerin uyarısı ile yakamadan geri döndük. jandarma tarafından yasaklanmış. Mesire ve piknik alanı olarak geçmesi ve mangal yasak olması 🤷🏽♂️🤷🏽♂️🤷🏽♂️ Buna rağmen Orman havasını teneffüs edeceğiniz güzel bir mekan. Kuş sesleri eşliğinde ailenizle çekirdek çitleyip dönebilirsiniz.😀😀😀
Çok güzel ağaçların olduğu müthiş bir alan ama insanlar mahvetmiş. Çok bakımsız ve pislik içinde. Belediye düzenli bakımını yapsa insanların kirletmesinin önüne geçilse, havuz temizlense ve tuvaleti elden geçirilse haftasonları tıklım tıklım dolar orası.
Bandirma belediyesi her yere kendi amblemini yapmasina ragmen ortam guzel temiz fakat tuvaletler cok kotu gerci bizim insanimizda cok pis pisledigi yeri temizlemwsini bilmez piknik alani kucuk fakat cocuklarin kosup eglenmesi icin guzel duz zemin dikkat esilecwk husus ise beton yapilarin diplerinde insaat demiri filizleri topragin disinda dikkat edilmesi gerekiyor ayaga batabilir
Keşfedilmemiş. İnsan yok. Suyu var çok güzel içimlik. Yemyeşil. Ihlamur ve kestane ağaçları var
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.