Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Ormanın içinde, kuş uçmaz kervan geçmez denilen bir noktada bulunuyor. Araç yoluyla çıkılıyor. Yolları belli bir noktada stabilize ve epey bi bozuk, altı yüksek araç lazım, diğer kısımlarında iyi. Manzarayı izlemek, ormanın temiz havasını ciğerlerime çekmek için gittim ve aradığımı buldum. Gittiğime beni pişman etmedi.
Bir Artvinli olarak muhakkak görün derim. Inanılmaz bir manzara, diğer yerslardan çok daha önde doğa olarak👌 Lakin terasa giden bazı ahşaplar ne yazık ki yakılmış, kimileri de yerinden oynamış. Tehlike arzediyor gibi 🤔 Orman Bölge Müdürlüğü mü farklı bir müdürlüğe mi ait şu an bilemedim ancak, bir an önce tamir edilmeli!!! Bir doğa harikasına giden yol böyle olmamalı!!! Bir an önce el atılması gerekli 🙏
Kafkasöre çıkmışken uğramanızı tavsiye ederim. Yankı tabelasını görünce durmayı unutmayın patika yoldan içeri biraz yürümek gerekiyor. Bilmeyen biri kayak merkezine kadar çıkar küçük bir tabela önünde aracı park edip patika yoldan girin şansınız varsa bulutlar çökmemişse çok muhteşem bir manzara sizi bekliyor biz gittiğimizde sis çökmüştü ama ona rağmen oksijeni iliklerimize kadar hissettik uzun kol giyecek almayı unutmayın yanınıza...
Artvin Kayak Merkezi yakınında Sıtkı Kahvecioğlu Vakfi'na yapmış olduğum " Yankı Tepesi " seyir terasına koyduğumuz 2 adet piknik masası uçuruma atılıp parçalanmış, tabelalar sökülerek tahrip edilmiştir. Bu tür bir vandalizmi kim yapar bilmiyorum, bilmek istemiyorum, daraliyorum.... sinirleniyorum.... üzülüyorum :(((
Olağanüstü bir tabiat manzarası. Atabarına çıkanlar burayı görmeden gitmesin…
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.