Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Bir mimar gözüyle baktığım zaman sahili insan ile pek fazla bütünleştiremediği gayet rahat gözlenebilir. Basketbol ve tenis kortu yapmanın çok daha ötesinde bir şeyler lazım. Biraz yürüdükten sonra kafe ve satış mekanlarının başlaması ile sokak canlılık kazanıyor. Ayrıca çok temiz olduğu ve güzel koktuğu da pek söylenemez.
Otopark için çok dolanmanız gerekiyor. Yollar tek şerit gideceğiniz yeri kaçırmamaya dikkat edin.Şiir yolunu gezin ve dalgakıranda çay içmeyi ihmal etmeyin
Bir ucu sahil bir ucu çarşı olan bol cafe ve alışveriş merkezleri olan cadde diyelim. Aklınıza gelecek her mekan var. Çocuk parkları sahil tarafında var. Yemek için bilindik marka harici kafelerde bolca var. Tek büyük sorun araçla ulaşım ve park. çoğu sokak kapanlarla dolu yol kenarlarında yer bulmak ta dert
Kendinizi bir şehir merkezi sahilinde değil de küçük bir sahil kasabası sahilinde hissediyorsunuz.Yeniden gelmeyi düşünüyorum.
Ben hafta içi ordaydım ve gayet güzel ve sakin tam kafa dinlemelik gün batımıda şahane belediye biraz daha sahile temizlik konusunda ilgilenirse dahada güzel olur ama tabi insanlarında dikkat etmesi lazım
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.