Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Memnuniyet göreceli bir kavramdır. Neyi ne kadar deneyimlemek istediğinize göre değişir. Biz sadece hanımlardan oluşan bir tatil yaptık ve gayet memnun kaldık evin temizliği de abartılan kadar kötü durumda değildi. Ben tavsiye ederim. Kara sinek armutlu genelinde her yerde çok fazla bence tesisle alakalı bir durum değil
Çok temiz güzel hafif dalgalı deniz manzarası vardı. Feribotların kıyıya yanaşması ve kuşların sesi kedilerin köpeklerin müzipliği😊yle daha bir renkliydi. Tadını çıkarmal için çokta yüzmeye gerek yok . Sahil boyu gezmeye doyamayacığınız bir yer. Bakımlı yer. Alışveriş yerleri lokantalar. Siirt ve güneydoğu yerel ürünleri var. İbadet için ise iskele yanı başında iskele camisi var faal değil. Caminin karşısındaki binada mescid cami yapılmış.
Çok güzel aile ile gidilebilecek sakin temiz çevre düzenlemesi çok güzel olan iyi bir tesis. Bizim burada devre mülkümüz var her sene geliyoruz çok da memnun kalıyoruz. Ayriyetten sosyal tesisleri de gayet güzel ve temiz havuzları hamamları saunaları. Güzel bir mangal alanı var piknik alanı. Bizim Nisan döneminde gayet sakin ve güzel. Tabii yaz dönemi daha kalabalık ve daha yoğundur.
Burası İslami bir yer sözde fakat bütün tuvaletler kıbleye dogru bakıyor fiyatları çok uçuk ev temizlikleri berbat evi yemizlemeye gelenler ayakkabıyla dolaşıyor ortalıkta sahilde kadın pedi çocuk bezi prezervatif esliginde yuzmek isterseniz tavsiye ederim deniz berbat ne ararsan var kıyıda insanlar havuzu kulansın diye deniz kenarı temizlenmiyor birdaha asla gitmem bedava olsa gene gitmem
Eğer armutlu'ya gidecekseniz 1 gün önceden gitmeyin çünkü iceri almıyorlar 🤣 tabi ido ile giderseniz girebilirsiniz ama araba ile gelecekseniz saat sabah 9'a kadar bekleme salonunda bekletiyorlar örneğin saat akşam 8'de vardınız içeri almazlar bizim basımiza geldi toplam 13 saat bekleme salonunda bekledik koltuk yoktu sandalyede uyuduk üstune üstlük paramiz calindı 😔 muhtamelen uyurken çaldılar. Dairemiz boş olduğu halde iceri almadılar... onun dışında denizde top oynayanlar var bilerek milletin kafasina atiyorlar aslinda ne dersek diyelim, devam edecekler laftan anlamazlar ki.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.