Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Kanlı ay tutulmasına denk geldiğimiz bir gündü. Herşey süperdi. Genel olarak ortam, mekan, beach bölümü, içecekler, servis ve güler yüzlü çalışanlarından çok çok memnun kaldık. Güzel anılar biriktirdik. Teşekkürler OXYGEN BEACH CLUB & CAMPING
Bayramın ilk günü erkek arkadaşımla yemek yemek için gittik.Beach kısmında yiyelim dedik. Çalışanlar sizinle ilgilendiklerinde güleryüzlü ve iletişime açık ancak bulabilirseniz. Gittiğimizde bizim dışımızda 2 masa vardı çalışan birinin ya da sahibinin tanıdıklarıydı sanırım bütün hizmet onlara hızlı bir şekilde işledi . 2 ana yemek yedik. Bizim yemeklerimiz o kadar geç geldi ki anlatamam ve yoğunluğun y si yoktu ortalıkta. Ancak ön masa neredeyse hiç beklemedi hemen getirdiler siparişlerini. Levrek ve köfte istedik. 2 kez aldılar siparişi. Balıklardan çok anlamam tad farkı olarak fişte çupra vardı, sanırım yediğim balıkta çupraydı. 2 kez alınmasına rağmen sipariş yanlıştı. Onu da geçtik ana yemeğin yanına sadece brokoli ve karnıbaharlı bir şey koymuşlar zaten servis 0 çatal bıçak ve 1 er tane peçete verdiler. Ekmek falan yok yani. İstedik ama getirmediler. Önümüzdeki masada oturmak yerine en azından ekmeğimizi başka bir garsona iletseydi arkadaş en azından ekmek beklemekten yanlış getirdikleri balık soğumazdı. Fiyat performans kesinlikle değil. Kahve içtik sonrasında gayett güzeldi. Zaten mekanın manzarası ortamı ve Kara adlı köpeği olmasa elle tutulur hiç birşeyleri yok . Sadece Kara ilgilendi bizle 1 yıldız da onun için zaten ☺️
Günübirlik olarak sadece beach kısmını kullandık. Pavilyon kiraladık (2 kişi 500 TL) ancak ilk geldiğimizde çarşaflar ıslak ve kullanılmıştı. Değiştirmelerini rica ettik, “kullanılmamıştır” denilerek geçiştirildi ama biz başka pavilyondan kendi çarşafımızı alıp değiştirdik. Kokteyl siparişi verdik fakat içinde alkol neredeyse yoktu. Sonrasında bira tabağı söyledik; çok açtık, yedik ama açıkçası menüde yazanlarla alakası yoktu, kızartmalar da tam pişmemişti. Üstelik oldukça geç geldi. Personel genel olarak güler yüzlüydü, bu güzel bir artı. Kamp giriş kısmı ve çevresi görsel olarak hoş, yeşillikler içinde. Ancak hizmet kalitesinin fiyatlara göre daha iyi olması gerektiğini düşünüyorum.
Karavanımızla 5 gece konakladık. Memnuniyetsiz bir şekilde ayrıldık. Müşteri memnuniyetini önemseyen bir camping asla değil. Patronların birbirinden haberi yok giriş yaptıktan sonra bileklik veriliyor yine de şezlongta otururken buranın müşterisi misiniz diye sorduruyorlar. Aralarında iletişim sıfır sizin sorularınıza müşteri olarak ben yanıt vermek zorunda değilim. Karavanımızı çektiğimiz yerin yakınında tamir tadilat işleri yapıldı huzur bulmaya geldiğim yerde bu manzara hoş değildi neyse ki özür dilendi. Tuvaletler hep çok pis ve bakımsızdı. Kapılar tam kapanmıyor bile kapısı açık yerde duş almak zorunda kalıyorsunuz. Karanlıkta duş ve tuvalet deneyimi yaşamak isterseniz mutlaka gelin. Lambalar harekete duyarlı değil 10 snde bir sönüyor duş alırken halay çekmek zorunda kalabilirsiniz. Ambiyans güzel gerçekten güzel dizayn edilmiş fakat müşteri memnuniyeti öncelikleri değil. Kürşat Bey'e ilgi alaka ve güler yüzü için teşekkür ederiz.
Odalar çok temiz. Cam ormaninin içinde denize sıfır zeytin ağaçlarının altında oturup vakit geçirebileceğiniz çok güzel bir mekan. Çocuklarınızla çok güzel vakit geçirebilirsiniz.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.