Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Uzun zamandır görüşmediğim arkadaşlarımla buluşmak için gitmiştim. Sanki sizi sevmeyen akrabanıza misafirliğe gitmişsiniz gibi bir muamele ile karşılıyor çalışanların bazıları. Aynı zamanda tüm çalışanlar çok mutsuz ve asık suratlıydı bu konun işletmeci ile alakalı olduğunu düşünüyorum. Atmosfer çok loş gürültülü. Müşterinin çay alması sizi rahatsız ediyorsa menüden kaldırmanızı tavsiye ederim. Küçük şehir insanların seçeneği az diye sanırım hala ayakta duran vasat bir mekan. Sigaranız daha bitmeden sizi uyarmadan küllüğünüzü masanızdan hokus pokus yapıyorlar ve bu durum sizin suçunuzmuş gibi bide aşağılanabilirsiniz. Para harcayıp kendinizi kötü hissetmek isterseniz bu mekanı tercih edebilirsiniz.
Mekan iyi ki el değiştirmiş, çok da havalı, çok da güzel vakit geçirmelik bir yer olmuş. Latte fotoğrafı koyuyorum, 20 TL. Tarçınlı kurabiye ile geliyor. Çalışanlar çok tatlı, ilgili. Kasanın yanındaki eskiz duvarı favorim, müşterilerden çizimler yapıştırılmış. Tam bir öğrenci mekanı 👏 Üst kattaki oyun oynanan yere zamanımız yoktu bakamadık, merak ettim ama bir sonraki gezimizde çıkacağım oraya da. **Eylül 2024 güncelleme; mekanın güncellemeleri güzel olmuş, kadro genç, dinamik, ilgili. Tuvaletlerdeki sabunluk çok yukarıda, annem görememiş onu, aşağı alsanız çocuklar da ulaşır. Menü zengin. Ziraat kokteyl söyledim, 120 TL. Oldukça ferah ve leziz, şekeri orta karar diyebileceğim bir soğuk içecek. Resim ekledim. Kuru limon ile bardak sunumunu sevdim. Buz oranı güzel. Red Velvet söyledik, 120 TL. Taze güzeldi. Üst kattaki oyun salonu pişti, okey olmuş; konsollar kalkmış. Meraklısına...
Bolu çarşısında sevimli bir kafe. Tesadüfen girdik. Birçok değişik kokteyl çeşidi var,isimleri de eğlenceli,onlardan denedik. Gayet lezzetliydi. Fiyatlar da büyük şehirlere kıyasla uygun geldi.
Tost ve XL combo istedik ne sigara böreği pişmisti. Tavuklar taş gibi sert geldi. Tostun içine bir sucuk ,domates doğranmış kocaman. Yiyecekleri berbat. Aşçılarıni en yakın zamanda düzeltmeleri lazım bence.
Ferah, güzel bir mekan Servis hızlı Çalışanlar güler yüzlü Ben soda limonata içtim Arkadaşım işletme adlı bir kokteyl denedi Memnun kaldık
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.