Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Nargilesi oldukça güzeldi memnun kaldım Fakat ortam fazla duman altı kalıyor camların açılması gerekiyor Nargile 350₺
Şehir dışından gelen kuzenlerimin canı nargile çektiği için Chrome de biraz araştırdıktan sonra wookah cafeyi buldum daha sonra gitme kararı aldık ve nargile açısından gerçekten şehir dışından gelmeye bile değer bir mekan müşteri memnuniyeti açısından da mükemmel insanlar hizmet açısından da çok iyi ve son derece güler yüzlü insanlar kesinlikle gitmeye değer bir mekan
galatasaray fenerbahçe maçını izlemeye gittik normalde maç ücreti alınmıyordu maçın sonuna doğru herkesten maç ücreti toplanmaya başlandı bilgisi verilmemesine rağmen, neden dedik derbide alıyoruz dendi. Kasada keşke haber verseydiniz dediğimde " sizce haber vermemiz mi gerekiyor" dediler. Kusura bakmayın ama bi grup öğrenciden kişi başı 350 alacaksanız bi zahmet haber vereceksiniz, zaten orada oturmuşuz plastik sandalyede içerisi dumanaltı bir de hesap dışında kişi başı 350 tl ödemek zorunda bırakılıyoruz öğrenci halimizle rezalet bir sistem berbat bir tavır asla tavsiye etmiyorum.
Nargilesi içecekleri çalışan arkadaşların güler yüzlü ve ilgili olması gerçekten cok güzel bir işletme kesinlikle tavsiye ederim
Ortamı, havası ve çalışanların ilgisiyle bizi çok memnun eden bir mekan oldu. Hem rahat hem kaliteli. Arkadaşlarla ya da aileyle gönül rahatlığıyla gelinebilir. Özellikle nargile kültürü olanlar şehir dışından gelenlere tavsiye edilir
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.