Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
🇬🇧 10000 out of 10 !!!!!! (Yes, I wrote 10000 because 10 is simply not enough!!!) Incredible service from the waiters and all the staff — easily the best attention I’ve ever received in all of Turkey!!!!!! The Ribeye is SPECTACULAR!!! Perfectly seared on the outside, tender and juicy inside — honestly one of the best ribeyes I’ve ever eaten in the world (and I’ve tried them in many countries). The meat is absolutely delicious. The homemade Ayran is also fantastic! Hands down the best steak experience in Turkey. Thank you so much! 🇹🇷 10.000/10 !!!!!! (Evet, 10 yetmediği için 10.000 yazdım!!!) Garsonlardan ve tüm personelden inanılmaz servis, Türkiye’de hayatımda gördüğüm en iyi ilgi ve hizmet!!!!! Ribeye MUHTEŞEM!!! Dışını mükemmel mühürlemişler, içi yumuşacık ve sulu; dünyada birçok ülkede denedim, bu yedikğim en iyilerden biri. Et gerçekten olağanüstü lezzetli. Ev yapımı ayran da harika! Türkiye’deki en iyi steak deneyimi, kesinlikle gelin!
Testi kebabı çok lezzetli ve yumuşaktı, sunum ve görseli iyiydi. Porsiyonlar çok fazla ve yeterli gerçekten şaşırdık, 2 kişi için çok yeterli. 1 kişilik karışık ızgarada tavuk sulu ve yumuşaktı güzeldi fakat köfte ve etin tadını beğenemedik. Çalışanlar ve işletmeci arkadaş çok ilgili, güler yüzlü. Ücretsiz otoparkı mevcut. İkram meyve, meze ve çay servisi var. Fiyatlar bence diğer mekanlara nazaran normal. Adisyonu ekledim. Testi kebabını denemek için mutlaka öneriyorum. Biz memnun kaldık. ❤️👍🏻
Çok tatlı bir işletme. Sunumları ve yemeklerin lezzeti çok iyi. Tabi yemeğin yanında verdikleri ikramlar ve hoş sohbet de cabası. En sevdiğim şey ise özenle hazırlanan meyve tabağı oldu😇Her çalışanın sevecen olması, kültürümüzü yabancı turistlere böyle güzel aktarması özenle ve severek hizmet vermesi beni çok mutlu etti. Bir sonraki ziyaretimde kesinlikle tekrar geleceğim 🙌
Hamburger sipariş ettik, yanında salata ve meyve tabağı ikram edildi. Fiyatlar kapadokya genelinde yüksek fakat burda ödediğiniz fiyatın karşılığını alabiliyorsunuz, 300 gram köfteli bir hamburger için çok iyi fiyat. Oldukça lezzetli ve doyurucuydu.
Her yemeğiyle beni mest etti. Mekanın park alanı önünde mevcut. Çalışanlar güler yüzlü ve hızlı ilgileniyorlar. Çorbaları lezzetliydi. Kuzu testi kebabı oldukça lezzetli ve çoban salatalarında kullandıkları sumak vs çok iyidi. Tavsiye edilir!
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.