Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Biraz uzak ama girmeye değer bir yer. Binanın planı çok hoşuma gitmişti. Yine gitmek isteyeceğim bir yer. Tahtaları fazlaca gıcırdıyordu. Diğer odalardan gıcırtı sesleri sizi rahatsız edenilir. Her şeye rağmen güzeldi.
Güzel bir köy evini pansiyon olarak işletiyorlar.Ev doğanın içinde.Çok güzel dağ manzarası var.Odaları geniş,ferah, odalarda tuvalet ve duş var.Hizmet ile ilgili eksiklikler var.Rezervasyonlu gitmemize rağmen kaloriferler çalışmıyordu.Sıcak su yoktu.19 kişi olarak bir gece konakladık.Gece geç saatlerde kalorifer çalıştı ve biz ayrılana kadar ılık düzeyde çalıştı.Isınır dedikleri su hiç ısınmadı.Birkaç arkadaş soğuk su ile yıkanmak zorunda kaldı.Gece ortak alanda soba keyfi güzeldi ama sabah uyandığımızda soba sönmüştü ve hala yakılmamıştı.Daha özenli olmaları gerekir diye düşünüyorum.
Lokasyon olarak hem şehire yakın hem de bir o kadar doğanın içinde olan bir yer, tırmanış rotalarına çok yakın olması ve güzel bir motor rotasında olması çok şahane .Doğayla iç içe, huzur verici, temiz odaları keyif verici .Güler yüzlü, sempatik, cana yakın işletme sahibi ve yardımcısıyla her zaman tercih edeceğim bir işletme.. Gerçekten çok memnun kaldım
Benim için Türkiye'nin en güzel noktası, herkes geyikbayırını deneyimlemeli. Ve oradaki en samimi en huzurlu işletme, imkanım olsa orada yaşarım.
Tırmanış cenneti olan geyik bayırındaki en iyi seçim. Kesinlikle tavsiye ediyorum ..
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.