Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Dün gittik ama öyle kaba tavırla tacizde vs asla karşılaşmadık. Ortam olarak güzel tam aile ile birlikte kafa dinleme yeri hınca hınç değil gürültülü müzik olmaması çok güzel prrsoneldevayruca gayet efendiyi öyle bir yastık vs deil biz istedik hariçten yastık verdiler. Olumsuz kısımlarına gelince mesela denize gidiş yerine bir tahta basamak gibi bisey yapılabilir kumlara bata çıka denize gitmek biraz yorucuydu. Sonra sinek ve arı sorunu vardı ama doğa yeşillik diye biz pek takılmadık ama bir ilaçlama vs bisey yapılsa iyi olur. Deniz ilk gittiğimizde fena değildi sonra pislendi. Yiyecek içecek çok pahalıdır. Küçücük bir porsiyon patates kızartması 350 lira olmamalı bence. Duş olması çok iydi wc de kısmet temizdi ama wcye ulaşmak için hafif meyil yolu tırmanmak gerekiyordu bir basamak vs olsa daha iyi olurdu. Olumsuz bir deneyim yaşamadık ama gözlemlediğim eksiklikleri dile getirdim mesela minder olması çok hoşumuza gitti çok rahattı.
Fiyatlar bir tık fazla geldi ama manzara çok güzeldi
Aile icin guzel bir yer. Cok kalabalik degil. Yeteri kadar sezlong var olumlu bir durum bence. Sahilden 100 metre kadar aciga bir duba/ iskele koymuslar, sahilede bir motor ve ip sistemiyle baglanti kurulmus, surekli olarak sal gidip geliyor, cocuklar cok begendi… ta ki basinda ki gorevli ergen cocuklara;; yeter artik siz binmeyin diye firca atincaya kadar. Ebeveynler olarak Ne oluyor falan diye mudahale edince pek ses cikartmadi, ama cocuklar da sogudu zaten. Giris pahali, yiyecek icecek almiyorlar iceri, e biz giris parasi verdik ac mi kalacagiz deyince… e efendim restoranizmiz sizleri bekliyor dediler.. Bira 200 tl ( 6 ,5 euro kadar) . Patates kizartmasi 100’gr kadar 140 tl ( 4,5 euro kadar) …. Mekan iyi tasarlanmis ama isletme cok itici. Bir kere gidilebilir , ikinci defa zul helir insana. Ha bir de 12 yas alti cocuklar ucretsiz ama giriste onu 10 yas dediler, itiraz etmesek oradan da fazladan odeme alacaklardi.
Deniz değil resmen bataklık kokusu da ağır kesinlikle gitmeyin
Personel kaba ve ilgisiz. Muhatap bulamıyorsunuz. Suratlar beş karış, ‘ niye geldiniz ‘ der gibi bakıyorlar.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.