Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Zonguldak karpuz tarafında bulunur. kumu güzeldir. halk için açık parasız . ama dalgalidir derindir. boğulma olabiliyor.
Plajı çok güzel ben 6 mayıs'ta gitmiştim. Deniz biraz soğuktu ama havalar ısınınca daha güzel olacağını düşünüyorum. Hemen az ilerde kamp alanları var.
. Bugün 22.7.2025 Uzunkum sahiline gittim,liman yapılıyor,iyi oluyor,yalnız bu o kadar insanın denize girdiği,çoluk çocuk insanların yüzdüğü bir zamanda yapmasalardı,bir toz kalkıyor deniz bir anda bulanıklaştı,her yer toz bulutu,Temmuz ayında neden yapılıyor,insanlar neden toz içinde kalıyor,keşke bunu Temmuz ayında yapmasalardı, tozun içinde bulanık bir denizde yüzmek normal birşey mi,zamanlama hatası.Birde o güzelim sahillere çöp bırakan kişiler ,her yer çöp içinde neden çöpe atmak yerine güzelim sahillerimizi kirletiyoruz,Herşeyi belediyeden beklemeyelim,birazda biz çevremizi koruyalım,İki adım ötede çöp kutusu var,ona atmak bu kadar mı zor,Biz çevremizi korumazsak sahip çıkmazsak kim sahip çıkacak
Anayolun hemen Kıyısında dar bir plaj ancak Filyos Zonguldak arasında en güzel denize sahip plajlardan biri. Kum plajı berrak deniziyle benim favorilerimden biri oldu. Yol kenarına park edip aşağı iniyorsunuz hemen girişte gir tesis var orada soyunma kabini, duş, tuvalet ve yemek ihtiyacınızı giderebilirsiniz. Girişte bulunan kayalıklardan atlayan çok insan var sizin de cesaretiniz varsa bu alan keyifli. Erken gelirseniz duvar dibi gölge bi yer kapabilirsiniz.
Eskiden mükemmel kumu vardı. Malesef yol çalışması mahvetti. Yine de bizim mekanımız Uzunkum :)
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.