Uzan Et Mangal
Geri
Türk restoranı

Uzan Et Mangal

16315 Ni̇lüfer/Bursa 4.6 (12308) ~60 dk
Turkish Restaurant
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Uzan Et Mangal 2
Uzan Et Mangal 3
Uzan Et Mangal 4
Uzan Et Mangal 5
Kayapa, Bursa Cd. No:22, 16315 Ni̇lüfer/Bursa, Türkiye
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

U
Umut Murat Ayaz
bir ay önce

Lezzet ve et kalitesi mükemmel. Özellikle lokum şahane. Etin marine edilmesi konusunda kolay rast gelemeyeceğiniz kadar iyiler. Tüm yoğunluğa rağmen her servis pişirme vs konusunda aynı standartlarda çok iyi servis ediliyor. Kesinlikle pişman olmazsınız. Ortam çok gürültülü, kalabalık. Çocuklar vs hep bir kaos var içeride. Yarım saate yakın sıra bekledik oturabilmek için. Ayakta sıra beklemek zorundasınız. Fiyatlar da gayet yüksek. Çok iyi bir hizmet alacağınızdan emin olabilirsiniz ama çok da iyi bir hesap ödemeniz gerekecektir.

F
Fatih Gülmez
2 ay önce

Et suyu çorbasında tütsü aroması vardı, çok keyifliydi. Kuzu küşleme, kuzu pirzola, kuzu beyti, köfte ve sucuk yedik. Hepsi çok lezzetliydi. Özellikle kuzu beyti ve küşleme favorimiz oldu. Süt helvası da muazzamdı. Servis hizmeti ve misafirperverliğe de tam puan veriyorum. Gerçekten kaliteli mekan. Ücretine yüksek ya da düşük diyemem, kalitesine göre kararında. Otopark sıkıntısı çekmezsiniz, bebekli aileleri de rahat ettirir, kesinlikle tavsiyemizdir.😊 Tebrik ve teşekkür ediyorum🙏🏼

G
Gokhan Arkman
6 ay önce

Arkadaşlarımın Bursa gezisi sırasında çok beğendikleri yere sağlam yiyici 4 kişi olarak geldik. Köfte, kuzu şiş, lokum, külbastı lezzetlerini denedim , köfte ve lokumu çok beğendim. Lezzeti , kıvamı ve pişirilme derecesi çok iyiydi. Kuzu şiş de güzeldi , külbastı ise ortalama lezzetteydi. Ayrıca akşam mangal için sucuk da aldık, sucuğu da çok begendim. Mekan oldukça büyük, kasap kısmı da var. Dilerseniz de içeride restoran kısmında oturabilirsiniz. Servis hızı da fena sayılmaz. Ayrıca tatlılarından profiterol denedik, lezzeti ortalamanın bir tık aldı diyebilirim fakat tatlıcı olmadıkları için buradan puan kırmadım. Kişi başı neredeyse 400-500 gram et yedik ve kişi başı olarak 1500 lira hesap ödedik. Fiyat ve performans olarak beş yıldız bir mekan.

S
Sebid yy
8 ay önce

Sanırım böyle yerleri seviyoruz hemen kilo ile siparişini veriyoruz 5 dk pişirip getiriyorlar yiyip kalkıyorsun :). Bugün de bir çılgınlık yapıp bu mekanı deneyimledik. Çok güzel hizmet falan harika içeride arı gibi çalışıyor tüm personel. Lokum, pirzola, köfte, sucuk, salata ve yoğurt söyledik. Mekanın starı lokum heralde mükemmeldi gerçekten ancak gerçek bir tereyağının içinde getirmelerini isterdim. Yağına ekmek banarken sorun yoktu ama sonradan midemizi kötü yaptı. Geri kalan ürünler standart köftesi güzel sucuk ok bence pirzola sadece çok tazeydi sanırım yeni kesilmiş onun dışında tam fiyat performans. Tatlı olarak da kemal paşa yenebilir güzeldi. Tavsiyedir bursaya gelip iskender yemekten sıkıldıysanız güzel bir alternatif.

T
Takı Ustası
bir ay önce

Her zaman geldiğimiz yer hatta bu hafta 2 oldu ama yorum yazmıyorduk lokum az yorumunu okuyunca dayanamadım tadım menüsü isteyip lokum az geldi diye düşük yorum vermek hiç adil değil yediğimiz yemeklerin görselleri paylaşıyorum yorumu okuyan gelmek isteyenler kendileri karar versin

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.