Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Elektrik trafoları yetersiz..Sürekli şarteller atıyor. Tatil için gittik ama elektrik o kadar kesildi ki karavanımızdaki elektronik aletlerimiz bozuldu. Gecenin 4ünde soğuktan donarak hızlıca toplanıp yola çıkmak zorunda kaldık 15 aylık bebeğimizle. İşletmeci Ercan isimli kişinin çalışanına söylediği söz "telefonumu kapatıp yatıyorum elektrik için gelen olursa ilgilenmeyin" oldu. Geçen sene yangında o kadar can kaybedilmişken halen bir denetleme olmaması çok üzücü.. Kısacası kayak tatiline gidip piste bile çıkamadan dönmek zorunda kaldık. Gerekli bütün mecralara şikayette bulundum. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Manzarası güzeldi kayka alanına çok yakındı 5 dakika içinde psitlerin orada oluyoruz.Karavanla gelenler için su ve elektrik bulunuyor.İçeriyi güzle şekilde temizliyorlar.
Astronomik Uludağ otellerine iyi bir alternatif olduğunu düşünüyorum
Elektrik ve su sorunu yok .kasetli tuvalet bosaltma yeri berbat pis bir halde,(fotograf cekmedim mideniz bulanir diye ) copler birikiyor,biraz iletisim sorunuda var telefonlara mesajlara bakilmiyor bilgi almak icin , ,gunluk 2500 tl -bu fiyata biraz daha duzenli olunabilirdi.Resul Bey bu arada cok yardimci oldu .
Çok kötü bir işletme belediye de olduğu zaman daha iyiydi karlar kürenmiyor giriş çıkış dert okadar para veriyorsunuz hizmete dair hiç birşey yok heryerde çöp dolu pis su atık yeri zaten pislik için de bitane tuvalet te yapılmalı düzen diye birşey yok karavanlar atılmış kenara böylesine güzel oteller bölgesinde böylesine kötü bir karavan park alanı işletmesi hiç yakışmadı uzun zamandır gelmiyordum böyle giderlerse birdaha da asla tercih etmem burayı
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.