Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Fotoğraflarda gözüktüğü gibi bir yer değil. Biz 10 kişilik bir grup olarak gittik. Çadırlarımızı otoparka kurmamızı söylediler. Yerde çöpler vardı çadırlarımızın kurulacağı alanı görünce yüzümüz düştü tabiki fotoğraflara aldandık. plaja bakmak için giderken zaten bir günlük kalacak bir grup beğenmezlerse başka yere gitsinler diye konuştular. Hiç hoş olmayan üslupları ve tavırları vardı mekan kötü hal tavır daha kötü. Ben sahile kamp atmıyorum yada dağ bayır değil işletme ücret alınıyor sonuçta. Kalınacak bir yer değil.
Gördüğüm en pis Kamp alanı bize otopark ve kümes bozması biryerde kalmamızı teklif ettiler.Fotoğraftakilerle ve telefonla anlattıkları yerle alakası yok kapora koparmak için tezgah yapıyorlar.Sakın sakın sakın önünden bile geçmeyin.Biz 10 kişi gittik bakınırken beğenmezseniz başka yere gidin diye ters cevap aldık kapora alıp bedavadan para kazanıyorlar :)
İşletme sahipleri yardım sever ve ilgili ama kamp yapanlar olarak bizlerin temiz olması lazım yediğini içtiğini olduğu yerde bırakanlar yüzünden etraf biraz kirlenebiliyor onun dışında gölgesi bol isiklandirmasi yeterli tuvalet duş bulaşıkhane ve mangal yeri mevcut ortak kullanım dolap ve ağaçların üzerinde pirizler var bahçedeki kazlar ve tavuklar da ayrı bir hava katıyor ortama çadırı olmayanlar için burda bolca çadırda var biz beğendik tekrar tekrar geleceğimizi düşünüyoruz
Berbat bı yer tavukların içinde otoparka çadır kurmamızı istediler fotoğraflara aldanıp gittik arkadaş grubumuz ile girer girmez terkettik mekanı ücretsiz koylara kaçtık.Asla fotoğraflara aldanıp gitmeyin.Mekan sahibi suratsız bir teyze.
10kişi gittik otopark gibi bir alan cadır kuramımızı beklediler orada heryer cöp tavuklar hayvanlar vardı kümesin yanına cadır kurulmuş yıllardır orda gibi byüük bir alan gibi gözüküyor fotoğraflarda ama tüm alanı toplasak 10cadır kurulmaz 10metre karelik bir alan kapora aldılar geri ödenmedi kalına bilcek gibi degil rezalet biryer okadar rezarvasyon yaptık rezil kepaze olduk gerisin geri ücretsiz koylara gittik sakın ününden bile geçmeyin tatiliniz mundar olsun
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.