Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Bursa'da iskender yemek adına pek çok seçenek var, araştırıp geldik, pişman da olmadık Eti gayet kaliteliydi tereyağı tadında idi sosta yoğun değildi Fiyatlar hâli ile pahalı bizim şansımıza sıra yoktu, bazen sıra beklemek gerekebiliyor Bu işletmeden çıktıktan sonra merkezde biraz yürüyüş yapılabiliyor. Hediyelik eşyalar, Kestane şekeri vs. alınabiliyor
Aynı isimde bir kaç yer var. Hepsi gerçeği biziz diyor. Bursa'da İskender döner yemek için tercih edilecek yerlerden biri olabilir. Kentmeydan AVM girişinde yer alıyor. Dışarıdaki masalar daha keyifli. Servis hızlı, çalışanlar ilgili.
Buraya seneleeer önce, öğrenciyken gelmiştik, tadı damağımda kalmıştı, yine kaldı🥲 Bir önceki gün başka bir yere gittim, o yüzden fiyatlar fazla diyemeyeceğim çünkü çok daha fazlasını verdim( haa ondan da hiiiç pişman değilim, onu da belirteyim) 1.5 porsiyon yedim fazlasını da yerdim, tereyağ dökülmüş şekilde geliyor,,yoğurdu,tereyağı normal, pidesi daha kıtır, et çok çok lezzetli ve bi anda bitiyor🥹 gerçekten çok iyi bir örnek, süt helvası yedik o da güzeldi,servis hızlı, gayet güleryüzlüler, şansımıza sıra da çok yoktu, biz çıkarken minik bir kuyruk olmuştu,beklenir,değer✨✨ Duvarlar ünlü fotoğraflarıyla dolu, sağa sola iyice bakın, gerçekten gelmeyen kalmamış😊İmam çağdaş ve 7 mehmetle birlikte tasteatlas en simgesel 100 restoran listesine girmiş, bilmiyordum,üçüne de gittim diye de mutlu oldum🥰 Bu arada valesi var, biz bilmiyorduk ve park sorun olur diye çok yakındaki bir otoparka girdik, bizim kadar otopark sahipleri de buraya yakın olduğunun farkında belli ki,,300 tl verdik,gerçek bir soygun ve fırsatçılık😒 O yüzden valeye verin, ya da makul bir yer bulup yürüyün📍
Bursa Kent Meydanında bulunan Merkezi lokasyon Mekanı Temiz ve güzel İlgi güzel . Lezzet Sosları tereyağı Gayet yerinde bir lezzet . Benim tercihim bol sos ve Ful tereyağı İle Harika bir tat oluyor . Diğer Mekanını ileriki zamanlarda Tadım yapmak için uğrayacağım . Şıra ile içerseniz Kolesterol için Biraz daha Faydalı oluyor . 10/8 puan alan bir Mekan
Yiyebiliceğiniz en iyi iskenderlerden birisi ama kesinlikle en iyisi diyemem fiyat performans bazında bu gramaj ve lezzeti bu fiyat takip etmemeli. Gereğinden fazla ve şişirilmiş bir fiyat bandında olduğunu düşünüyorum. Ortam genel olarak küçük normalde insanlar kapıda sıra oluyormuş şansımıza hızlı girdik lakin siparişin gelmesi tam olarak 20dk sürdü.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.