Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Ailece kamp kurulabilecek sıcak yaz havalarında temiz hava soluyabileceğiniz harika doğasıyla Uludağ.... Biraz kalabalık ve sorumsuz insanların çevreyi kirletmesi dışında olumsuzluk yok. Birde gece soğuk hissedilir derecede oluyor onun için battaniye ve kalın polarlarınızı yanınızda getirin. Ama kesinlikle memnun kalırsınız
Uludağ fest için Çobankaya kamp alanına çadır kurduk. Tuvaletler temiz değildi, bazı yerler çöp pislik içinde. Hem Uludağa girişte araba başı 60tl para alınıyor hem de çadır kurmak için çadıra 100tl, karavana 150 tl alınıyor. Bu kadar para toplanıyorsa temizlik hizmeti arttırılmalı.
Uludağa arkadaşlarla kış kampı için gittik ama maalesef yapamadık yasakmış kış kampı yapmak istiyorsanız izin almadan gitmeyin gerçi yine izin vermezler ama şansınızı deneyin.
Çok fazla kalıcı karavancı var. Brandalarla kendilerine alan çevirmişler. Bildiğin parselleme yapmışlar. O nedenle kalacak uygun, gölge bir alan bulmak çok zor. Yetkililer buna bir önlem almalı diye düşünüyorum. Tuvaletleri ve Çeşmesi mevcut. Serin güzel bir yer. Vahşi hayvanlar var. Örneğin dibime kadar gece karanlıkta domuz sokuldu. Ayı, Kurt vb var. Bunun bilincinde olun.
Uludağ'da Çobankaya ve sarı alan olmak üzere 2 adet Kamp Alanı mevcut Biz hafta sonu çobankaya'da konakladık uzun zamandan beri konakladığım en güzel kamp alanlarından birisi her türlü imkanı var küçük bir markete yok mevcut oteller bölgesine yakın yaklaşık bir buçuk kilometre ve çok Ulu çam ağaçlarının altında gölge arama ihtiyacı hissetmeden senin serin kalabileceğiniz bir yer Tuvaletler temiz ve bakımlı Ayrıca bulaşık yıkama yerleri çeşmeler mevcut Mescidi bile düşünülmüş duş alanları var kampçılara tavsiye ederim
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.