Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Uludağ'ın zirvesine doğru çıkarken mutlaka uğramanız gereken bir yer. Bakacak, adı gibi gerçekten tüm Bursa manzarasını ayaklarınızın altına seriyor. Özellikle sisli olmayan günlerde, şehri ve uzaktaki denizi net bir şekilde görebilmek inanılmaz keyifli. Fotoğraf çekmek için harika bir nokta ve temiz hava alıp doğanın tadını çıkarmak için ideal. Buraya teleferikle veya kendi aracınızla gelebilirsiniz. Ulaşımı oldukça rahat. Özellikle gün batımına denk gelirseniz büyüleyici bir deneyim yaşayabilirsiniz. Soğuk havalarda yanınıza kalın bir şeyler almayı unutmayın. Kesinlikle tavsiye ederim! :)) A must-visit spot on your way to the summit of Uludağ. Bakacak (meaning "viewpoint" in Turkish) truly lives up to its name, offering the entire Bursa panorama at your feet. On clear days, the view of the city and the distant sea is incredibly enjoyable. It's a great spot for taking photos and perfect for breathing in the fresh air and enjoying nature. You can get here by cable car or your own vehicle, and the access is quite easy. If you time your visit for sunset, you'll have a truly magical experience. Don't forget to bring something warm on cold days. I definitely recommend it!
Manzara muhteşem, hava mükemmeldi ...sezon olmadığı için kalabalık değildi ama görülmesi şiddetle tavsiye edilir...
Yaz ortasinda üşüyecegim bir yer ariyorum ve sessiz sakin olsun dogayla ic ice olsun diyorsaniz burasi tam size göre diger ziyaretcilerin disinda hic insan gormeyeceginiz zaman zaman ve yer yer ac kalinca yola cikan yabani hayvanları da gormek mumkun. Manzarasi sahane. Yolda dikkatli ilerleyin 2 serit 1 gidis bir gelis olmasi ve bazen hayvan cikmasi nedeniyle asiti hiz ve dikkatsiz surusten kacinmanizj tavsiye ederim. Ceket almayi unutmayin 🙂
Manzara mükemmel fotoğraf çekmekle anlatılmıyor bence 5 dakika olsa da sessiz olup şöyle Bursa’ya bir bakmak gerek. Teras şık ve güvenli. Araç parkı için alan mevcut. Sadece küçük minik eşyalarınız anahtar gibi terastaki ızgaralardan düşebilir.dikkatli olalım.
Epey bir yol gitmeniz gerekiyor 1 saate yakın sürüyor. Güzergah çok güzel, çam ormanlarının içinden geçerek ilerliyorsunuz. Yolda bir kaç yerde çeşme var, kuyruk oluyor bazılarında, insanlar damacanalar ile su doldurmaya geliyor. Oteller bölgesini de geçip öyle ulaşım sağlanıyor. Manzara güzel. Biraz seyredip dönüyorsunuz. O noktada herhangi bir başka aktivite yok.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.