Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Sahilin hemen dibinde, çarşının merkezinde çok güzel bir konuma sahip. Çocukluğumdan beri ne zaman gitsem etrafındaki o güvercinler karşılar beni; zaten bu yüzden çoğumuz için adı Ulu Cami değil, 'Kuşlu Cami'dir. İçerisi gerçekten çok ferah, temiz ve insana huzur veren bir aydınlığı var. Ancak dış cephesindeki yıpranmışlık, dökülen sıvalar bu tarihi dokuya hiç yakışmıyor. Acilen bir el atılması, çevre düzenlemesi yapılması şart. Mersin’in bu sembol mekanına daha iyi bakmalıyız.
Yatsı namazından sonra camiyi kitliyorlar. Akşam 23:00 gibi felan gidersiniz. Cami kitli..
Ulu Camimiz çok güzeldi tarihi bir cami herkesin gitmesini tavsiye ediyorum mutlaka görülmesi gerek etrafında atalarımızın kabirleri var onların da ruhu için el fatiha
Mersin Eski Gümrük meydanında 1898 yılında 2.Abdülhamid Zamanında Yapılmış olan Cami yıkılmış yerine İki minareli Üç katlı 2000 kişilik namaz kılma yeri olan Mersin’in çarşı merkezi olarak bilinen eski çarşı İçinde Bulunuyor . Çinili mihrap ve iç görseli gayet güzel ama dış cephesi yenilenip görsel bir güzelliğe kavuşmalı .
Çok güzel konumu var ulu caminin ibadet için ideal yer manevi huzuru arayanlara öneriyorum
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.