Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
İmes de işim için geldim 3 adet dürüm aldım . Tavuk dürüm 2 tane döner dürüm ama et döner 3 ayran aldım 1575₺ ücret ödedim . Gerisini siz anlayın porsiyon bile değil dürüm . Bence fiyat politikanız imese göre fazla . Bidaha gelirmiyim gelmem .
Personel ilgili ve alakalıydı. Haricinde lezzet aramayınız. Kuru fasulye pilav yedik ama pilav sanki 2 gün önce yapılmış gibi , fasulyenin içinde et var ama tadı yok et olduğu belli değil et lezzeti sıfır. Bir daha tercih etmem. Fiyatlar pahalı. Not: Midemiz yanmaya başladı. Ödediğimiz paraya yazık oldu inanın.
Yemek lezzeti hakkında diyecek birşey yok çok iyi. Porsiyon/Fiyat performans hiç uyumlu değil, yanınıza ya bir somun ekmek getirin ya da sürekli buradan pide ile takviye edin. Aşçı tabağı duble söyleyin anca
Toplasan beş masa yok hali hazırda olan pilavla kuruyu 10 15 dk neden bekletirsin bu arada pilavda sağolun evliliğimin ilk aylarını hatırlattı gülümsettiğiniz için teşekkürler..
Ürün çeşitliliği ve Lezzet konusunda Bölgenin en iyisi.Tecrübeli ve Güleryüzlü Garsonları ile Kusursuz hizmet ile incir tatlısı ise en iyileri arasında Erkan ustaya ayrıca teşekkür etmek gerekir.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.