Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Kalabalık olsa bile sakin ve dingin bir sahil bana göre. Burada vakit geçirmeyi seviyorum, genelde fonda da sakin müzik çalan birileri oluyor ve keyifli oluyor. Arabayı hemen yanındaki isparka koyuyoruz, otopark sıkıntısı da yaşamıyoruz.
İnsanlar bisiklet yolunda yürüyor, bisiklet kullananları umursamıyorlar, etrafı pisletiyorlar, vandallık yapanlar, yasak olmasına rağmen motoruyla turlayanlar var ancak gezici ekipler olmasına rağmen ceza yazıldığını görmedim. Gezici ekipler etrafta sadece geziyorlar. Olumsuzluklara takılmazsanız gün batımını burdan izlemek güzel.
Güzel bir sahil parkı. Ağaçlık tarafı, çocuk parkları da var. Sigara içerek yürümek, bence suç kapsamına alınmalı. Hele çocuklarının, bebeklerinin yakınında içenler, sosyal hizmetlerlik vaka. Yurdum insanı, kendi zehirli pis dumanını başkasının oksijenine bulaştırma arsızlığını bırakmak zorunda. Sigarayla yürümeyi, milletin dibine girmeyi havalı ve hak sanıyorlar. Hak ihlali olduğunu anlamaları için, illa suç sayılması gerek demek.
Sıcak günlerde serinlemek isteyen insanlar sahilde bir nefes alabilirler. Manzarası çok iyi. Sandalyeni alıp çayını alıp gelip çimenler üzerinde keyifler oturulabilecek bir yer. Kalabalık olmasına rağmen rahatsız edilmeden hoş vakit geçirilebilecek bir yer. Çocuklar için parklar mevcut. İki tame tuvalet var ancak gece. 11 de kapatılıyor süresinin uzatılması hatta liman tarafına bir tane konulması lazım.
Severek gittiğimiz bir dinlenme bir nefes alma alan sadece sinekler olmasa daha iyi olur bence
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.