Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Bursa merkeze yarım saat yada 40 dk.civari sürüyor sakin tuvaletleri temiz ve ücretsiz, giriş 100 TL mescid var gösterilen yerde ateş yakabilirsiniz mis gibi dağ havası ile güzel bir gün geçirebilirsiniz
Bursa merkeze çok yakın 15 km civarında. Yolu biraz dar ve dolambaçlı. İlk giriş var ve ilerisi var. Girişte Mescid var. Diğer her iki alanın içinde de WC'si var, içme suyu var, bulaşık suyu ayrı var. Çok temiz. Çocuklar için futbol sahası ve çocuk oyun parkları, voleybol sahası vs.var. Sürekli Jandarma kontrolünde güvenliği çok iyi. Araç girişi 40₺. Akşam saat 8 gibi çıkış yapma zorunluluğu var. Gece geç saatlere kadar kalamıyorsunuz. Doğası, ortamı, havası mükemmel. Tek eksi tatafı piknik masalarının yanında ateş yakmak için hiçbir şey yok. Masalar portatif önce gelen sağa sola taşınabilir bu da aslında güzel olabilir. Tavsiye ederim.
Çok güzel doğayla iç içe her kese tavsiye ederim dağın etekleri ayaklarının altında gibi bir görüntü manzarası mükemmel havası mişler gibi çam kokuyor
Yolu ulaşımı rahat, alana giriş araç başı 100 TL bayram nedeniyle yoğunluk vardı. Piknik alanı temiz,lavabo mevcut, su, mescid bulunmakta.
Piknik ve doğa yürüyüşü için mükemmel yer.Fakat buraya gelirkenki geçtiğiniz yol biraz sıkıntılı.Okadar çok viraj varki birde bu virajlar çok keskin birde yukarı çıkıyorsunuz.Eski model arabası olanlar hararet sebebi ile dikkatli çıksa iyi olur.Bunun haricinde mangal yapmak için yerler yok yerde yaoabiliyorsunuz.İçeri araba girişi yasak neden bilmiyorum dışarı koyup içeri girebilirsiniz.İceri adiminizi attığınzda mutlaka sola doğru dönüp en yukarı çıkan yolu takip edin çünkü çok güzel bir uçurum ve manzarasinda da birsuru dağ var.Bunlarin haricinde tuvaletler mevcut hatta yeni yapılmış gibi bir yapıda bulunuyor,Mescit var ve temiz denebilir.Bu arada akşam saat 7 den sonraya çok kalmayın sebebide biz tam çıktığımızda aşağı çok az bı yol gittikten sonra yolun kenarında çakal gördük tehlikeli olabilir.Şöyle güzel fotoğraflar birde birtane video bırakıyorum bu arada ormanı çok geç olmadan istediğiniz kadar gezebilirsiniz tehlikeli birşeyle karşılaşmadım heryerini gezdim ormanın birkaç tane karesinide fotoğraf olarak bıraktım ☺️😌
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.