Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
oirhangaziden gecerken kahvalti etmek istedik standart bir kahvaltı iki. kisilik 830 tl odedik bu ürünü harikaydı diyebilecegim birsey yok sabah gitmemize ragmen fazlasiyla loş bir ortam galiba gece mekanı tam anlayamadim. lavabolar temiz.en onemli soru bir daha gidermiyim gitmem
Belçika çikolatalı waffle istedik rengarenk lezzetsiz şekerler döktükleri birsey getirdiler. Biz bunu istemedik menüde goruneni istemiştik dediğimizde ise belirtmediniz dediler ve değiştirmediler.
Kahvaltı orta kalite başarılı lezzetlerinde bir sorun yok iki kişi 800 TL şeklindeydi. Atmosfer açısından ağaçların altında olması çok güzel sadece müzik çok yüksek volume ve etraf çok karışık perdeler, renkli ağaçlar, gereksiz objeler, ağaca tırmanan peluş kirli ayılar..sadece ağaçlar burası için yeter bence.. Birde ekmeği şu sevimsiz kirli örtüyle örtmeyin naçizane tavsiyem .
"Hizmet: 5/5 Atmosfer: 5/5 Deneyim: Orhangazi’de kaliteli vakit geçirebileceğiniz, yemyeşil ve ferah bir bahçeye sahip harika bir işletme. Hem servis profesyonel hem de ortam çok nezih. Güzel bir mola vermek isteyen herkes gönül rahatlığıyla gidebilir."
Bir tane mocha siparişi verdim menü de 165 tl yazıyordu ve bu bile bu ilçedeki bir çok cafenin üzerinde bir fiyat neyse kahve geldi ne sıcak ne soğuk ılık bir kahve ve kendimi zorlayarak sadece yarısını içebildim ve hesap ödeyip ordan çıkmak istedim kasaya gittiğimde 185 tl ödemem gerektiğini söylediler menü de 165 yazdığını söyledim cevap nasılsın dersiniz :) ekrandaki fiyata bakıyoruz malesef. Menü ile kasa fiyatı farklı ve kahve ılık ve tüm bu rezaletin üzerine müşteri memnuniyeti göz ardı edilip 185 tl ye zorlanarak yarım içtiğim kayveye hesap aldılar çok iyi hizmet bravo!
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.