Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Harika bir mağaza! Ürünler çok kaliteli ve özenle seçilmiş. Çalışanların ilgisi ve güler yüzü de ayrı bir artı. Kesinlikle tekrar geleceğim, tavsiye ederim.
birbirinden güzel parçalar satan dükkan. gelgelelim seramik kaselerin kalitesi ne yazık ki çok düşük. dört kase aldım 2800₺’ye elde yıkadım ve iki yıkamadan sonra çatlaklar belirdi hepsinde. bir kasenin rengi bile soldu. yani “food safe” olması hiçbir şey ifade etmiyor doğru düzgün kullanıp yıkayamayacaksak. fiyatların yüksek olmasını da göz önünde bulundurursak gayet kazıklandığımı düşünüyorum. instagram sayfalarında da kimseye ulaşamadım.
Ürünleriniz çok güzel dükkanınızın atmosferi, enerjisi harika. Başarılarınızın devamını diliyorum güzel insanlar
Antalya Kaş Küçük ama şirin bir ilce gezmesi çok zevkli ve eğlenceli. Yalnız güneyde olduğu için biraz sıcak bir memleket. Ondan dolayı gidilecek zaman iyi secilmeli
Muhteşem ürünlerin olduğu,çok tatlı insanların işlettiği harika bir mağaza
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.