Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
On numara yer. Degirmen cafede ayvalik tostu ve karışık tost çok güzel Yakında kzikios antik kenti var. Bandirma ve erdekten sezon açılınca balıkçılar çok canlı oluyor. Cumartesi günleri pazar kuruluyor.
gelinen doneme gore cok fark ediyor canli muzikte mevlut okunsa daha cok insan gelirdi yapilacak pek bir aktivite yok sinema ve ya canli muzik disinda pek gence yarasir bir yer değil huzur evi gibi
Severek dördüncü defa geldiğim bi yer. Herşey çok güzel. Profesyonel ruhla amatörce çalışan mehmetçiklerimizin emeğiyle güzel vakit geçiriyoruz. Buraya kadar herşey güzel ama her gelişte hizmet çeşitliliğinde bir adım geriye düşündüğüne şahit oluyoruz malesef. Piyasanın da etkisiyle önceden sunulan birkaç konsinye hizmet kapanmış veya mehmetçik gayretiye idame ettirilir durumda. İdarecilerinden erlerine herkesin ellerine emeklerine sağlık.
Gençlere özel hiç bir şey yok herkes kendini beğenmişin teki mal mal tripte herkes çokta şey yapmayın yani onun harici su plaj vs güzel yemek imkanı vs uygun ve güzel tavsiye edilir
1,2,3 numaralı moteller diğerlerine göre eski ve kötü.. Bakım gerekli.. Harfle başlayan binalar hem sahili hemde odaları güzel.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.