Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Gerçekten uzun zamandır bu kadar huzurlu ve kaliteli bir kamp deneyimi yaşamamıştık. Doğanın içinde, temiz, sakin ve tam kafa dinlemelik bir ortam vardı. Özellikle işletme sahipleri Bayram Abi ve Adalet Abi inanılmaz ilgili, samimi ve yardımsever insanlar. Kendimizi müşteri gibi değil misafir gibi hissettik. Karavan ve kamp için ortam çok düzenli, güvenli ve aile ortamı gibi. Sabah uyandığınız manzara, akşam ateş başı ortamı ayrı keyifliydi. Denizli tarafında kamp yapacak herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederiz. Kesinlikle tekrar geleceğiz. Emeklerinize sağlık Bayram Abi ve Adalet Abi.
Varış yolu çok Dar dikkatli olmak gerek, sosyal tesis olarak gayet yeterli ufak cafesi temiz ve bakımlı kuş bakışı olarak Denizli den honaza Sarayköy e dâhi gözetlenebilir... Harika bir deneyim 2350 rakım sürekli teninizi okşayan rüzgâr, sıcak kanlı işletme sahipleri kesinlikle tavsiye ederim..
Biz karavanımızla 2 gece 3 gün konaklama yaptık. Çok memnun kaldık. Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederiz. Adalet Bey ve Bayram Beye ilgi ve alakalarından dolayı teşekkürler. En yakın zamanda tekrar görüşmek üzere...
Kesinlikle ama kesinlikle tavsiye etmiyorum. İşletme sahibi çok paragöz ve kaba birisi. Resimlere sakın aldanmayın. Kamp alanı diyor ama çadırları çakıl taşlarının üstüne otopark gibi işletmeye inen yola kurduruyorl. Sadece manzarası var oda bir kaç çadırlık yer. Aile için kesinlikle önermiyorum biz eşimle kaldık ve sürekli kamp yapan insanlar olarak bu kadar kötü kamp alanı görmedik. Havuzu var ama eğer aileyseniz asla kullanamıyorsunuz çünkü ellerinde alkol şişeleri ile havuzdan çıkmayan insanlarla dolu. Biz oradayken beş altı değişik tipte alkolik bir grup geldi. Akşama kadar çok aşırı yüksek sesle müzik dinlediler. İşletme sahibini arayıp kısmalarını rica ettik ama aldığımız cevap burada yüksek sesle müzik dinlenecek tabiki eğlenmeye geliyor insanlar dedi. Ben o kadar kamp alanı gezdim farklı illerde ama böyle iğrenç durumlarla karşılaşmadım. Havuzda müstehcen olaylar yüzünden havuza giremedik. Ve en son o grupla işletme sahibi alkol parası yüzünden kavga ettiler. Oysa bizde il dışından geldiğimiz için 3 gece kalacaktık ama işletme sahibinin bu tavırları ve bu durumlardan dolayı tek geceyi zor geçirdik. Gece 12 de işletme sahibinin orada yüksek sesle muhabbet etmesine uyandık. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
2 hafta önce çadır kurduk. Hiç sinek yoktu. Sahipleri çok kibar ve ilgililerdi. Yardımcı oldular. Manzara mükemmeldi. Çadırların yakınında elektrik olması çok iyiydi. Havuz olması Şahane. Tuvalet ve duş var ama daha temiz olabilirdi. Geç saatlere kadar yemek bulunabilir. Bizim için keyifli 2 gündü. Tavsiye ederim
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.