Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Mavi bayraklı olmasına rağmen temiz bir deniz değil. Burayı ne kirletiyorsa acilen çözülmeli. Plajı güzel. Kendi şemsiyen sandalyen ile takılabiliyorsun. Diğer plajlara göre imkanları kısıtlı. Burası daha güzel bir hale getirilebilir. Umarım çeşme su sorunu çözülür ve duşlar, tuvaletler eklenir. İnsanımız yine çok pis olduğu için izmarit vs. çöpler var plajda. Keşke herkes özen gösterse.
Plaja plaj demek için orada ya bir şemsiye ya bir şenzlog yada enazından bir duş alma yeri olmalı..Burada ve hatta bu bölgede hiçbir halk plajında duş alacak bir yer yok.Belediye bunları akıl etmiyormu?? yazık sizin belediyecilik anlayışınıza.. Bu plaja daha öncede gelmiştim ozaman daha berrak ve güzeldi.Şimdi bulanık ve pis..Yaklaşık 25- 30 metre sonra boyu aşıyor su.Genel anlamda sığ diyebiliriz..
Muhteşem denizi, muhteşem manzarasıyla çeşme merkezde bulunan plaj.
Liman olmasına rağmen su çok temiz ve sığ. Soyunma kabini, wc ve duş yok cafeye girmek gerekir.
Çok kayalıklıydı ya deniz temizdi fakat çakıllardan taşlardan yürüyemedik bir daha tercih etmeyiz. Sırf otelimize yakın diye geldik. Çeşmeye geldiyseniz diğer plajları tercih edin boyalık, ılıca gibi onlar gayet güzeldi
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.