Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Gerçekten her daim kalabalık olmayı hakeden bir mekan🧿🧿🧿 Etleri çok lezzetli Menüler ve mezeler doyurucu Personel çok ilgiliydi İkramları bol Mahmut bey e servisi ve sohbeti için çok teşekkür ederiz
Fazlasıyla büyük bir yer, gittiğimizde de çok kalabalık olmasına rağmen hızlı bir servis oldu. Çalışanların yaklaşımından oldukça memnun kaldık. Menü fazlasıyla geniş dolasıyla tekrar gelip başka lezzetleri de denemek isterim. Genelde bu tarz yerlerde beklenti yüksek olunca memnuniyetsizlik oluşabiliyor ancak memnun ayrıldığımı söyleyebilirim. İçli köfte fazla minikti ama lezzetliydi. Kuru patlıcan için standart diyebilirim. Sac tava her şeyiyle harikaydı. Lezzeti, baharatı, etin yumuşaklığı, sıcaklığı, lavaşların et ile uyumu oldukça iyiydi. Gavurdağı salatası da övülmeyi hak ediyor. Yemek öncesi iyi hissettirdi. Son dokunuş kabak tatlısıyla güzel bir son oldu. Gelip denedikçe eklemeler yapmayı umuyorum.
Kuzu tandır ve saç tava denedik. Yediğim en iyi kuzu tandırdı, ağızda eriyor çiğnemeye bile gerek yok. Saç kavurma da çok güzeldi. Öncesinde ve sonrasında ikramlar geliyor irmik helvasını da çok beğendik. Hizmet de daha iyi olamazdı bence her şey çok hızlı ve organizeydi.
Yıllardir önünden geçerken mutlaka denemeliyiz deyip ancak geçen hafta gitmeye fırsat bulabildik. Öncelikle alkolsüz olan ana yere girdik. Kapıda karşılayan yoktu. Üst kata çıktık. Karşılayan yine yoktu. Artık masalara doğru ilerlerken telefonla konuşan bir bey geldi, telefon konuşmasını kesmeden bize eliyle bir masa gösterdi ve oturduk. Menüyü incelerken alkolsüz olduğunu anlayıp, alt katta alternatif adıyla hizmet veren alkollü olan şubesine geçtik. Alkolsüz olan yere nazaran daha güzel dekorasyonu olduğunu düşündüğümüz mekanda sıcak bir şekilde karşılandık. İşini hakkıyla yapan müşteriyi nasıl okuyacağını çok iyi bilen Alican bey sayesinde de çok keyifli bir akşam geçirdik. Etler harikaydı. Aslında salata dahil olmak üzere her yediğimiz çok lezzetli ve tazeydi. Çok güzel ikramlar yapıldı. Tüm ekibin emeğine sağlık.
Michelin yildizli oldugu icin gidip denemek istedik. Ancak michelin yildizi olacak kadar iyi oldugunu dusunmuyorum. Dolma, cig kofte guzeldi. Ancak etleri ortalama bir restorant kadardi ve fiyatlari oldukca pahaliydi. Ancak yaninda getirdikleri ikramlarla biraz dengelemis oldular. Bir daha gitmem diye dusunuyorum.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.