Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Yemekleri çok lezzetliydi. Hizmette eksiksizdi. Garsonlar çok ilgiliydi. Osman bey özellikle. Kesinlikle gidilir. Gidinn. 😊❤️
Kahvaltı masasından yazıyorum, harika bir kahvalti yaptık, iki kişiydik ama getirdikleri ürünler 4 kişiyi bile rahat doyururdu, sıcaklar çok güzeldi, çok çeşit vardı, servis samimi, güler yüzlü, bahce bölümü yaz aylarında hoş sohbetler için uygun, tekrar tekrar gelinecek bir mekan. Biz çok beğendik daim olsun bol müşteriler diliyorum👏
Lezzet ve hizmetin buluştuğu adres Güler yüzlü personel Ailenizle gönül rahatlığıyla gidilecek mekan Emeği geçenlere tsk
Muazzam bir atmosferi var Yemekler herkesin damak tadına hitap ediyor. Herkese tavsiye ederim
Tek kelime ile muhteşem.fiyatları çok uygun.ortam çok temiz.çocukların oyalanabileceği gayet rahat bir çocuk alanı mevcut.çalışanlar çok ilgili ve güleryüzlü.yemekleri şahane.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.