Taşdelen Mesire Alanı
Geri
Spor Tesisi

Taşdelen Mesire Alanı

Taşdelen Cd. 22/A 3.8 (2265) ~45 dk
Sports Activity Location
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Taşdelen Mesire Alanı 2
Taşdelen Mesire Alanı 3
Taşdelen Mesire Alanı 4
Taşdelen Mesire Alanı 5
Taşdelen, Taşdelen Cd. 22/A, 34788 Çekmeköy/İstanbul
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

R
RECEP ŞENER
3 hafta önce

Girişte 120 tl alıp sıfır hizmet verilip sadece pislikten geçilmeyen biryer gitmeyin

A
Ali TAN
bir ay önce

Ailem ile uzun yıllardır gittim Taşdelene, Dün akşamda iş arkadaşlarım ile gittim. Bazı yorumlar pis bakım yok yazılıyor ama pis olmasının nedeni yine mesira alanını kullananlar vatandaşlar yerdr mangal yakanlar çöpünü toplamayanlar, 120 tl giriş ücreti ormana mesire alanına girişin ücreti mangacıların pisliğini temizleme ücreti değil. Herkes kendi çöpünü çöp kutularına atarsa her zaman gidilecek temiz ve güzel bir yer olarak kalır, üst taraflarda normalde elektrik vardı bende her zaman hazırlıklı giderdim ama son 1 yıldır elektrik hattındaki sıkıntıdan kapatılmış😔

Ö
ÖMER ÇELİK
3 hafta önce

Eski tadi yok, ortam pis, arabalarin kaldirdigi tozdan heryerimiz pislik icinde kaldi. Kalabaligi, sagda solda muzik acip halay cekenler, yaniniza cocuklarin gelip topu yaninizda sektirmesi. Tam bir sinir harbi. Sozde kafa dinlemeye gittik. Bir daha da gitnem. Biraz fazla para verip daha sakin yerleri tercih edecegim

E
Engin Turhan
4 hafta önce

Cok guzel bir mesire alani aslinda , yüksek agaclar, acik alanlar. Herkese hitap edebilecek bir kosesi var. Çesme ve wc olmasi da güzel.Ancak bircok mesire alani gibi ucretli girise ragmen piknik alanlari cok pis ve bakimsiz.her yerde çöp, siseler, yere atilmis bir sürü poşetler, islak mendiller, vs.

S
SELÇUK ONUR
3 hafta önce

Beş para etmez Sakın gitmeyin 120 tl ücreti var giriş Çeşme var her biri 400 metre ama berbat bı yer gece karanlık ne işik var ne bişey yazık o verılen ucretın hakkını vermıo helal deıl ınsalla bızı duyar işletme ama ona gore aracınıza ısık ve su bıdonu alın yoksa rezıllık diz boyu....ve resmen bacasız sanayı para basmasına ragmen maddıyat cok ama hızmet sıfırrr#çekmeköybeledıyesi duysun ....😡😡😡

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.