Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Havası ve manzarası mükemmel muazzam. Yaz mevsiminde curcuna olduğu için hiç tavsiye etmem. Çok aşırı sinek var kuduz köpek gibi. Her yer pet şişe çöplük misali. Alkol şişeleri ve bira kutuları. Rezalet.Sonbahar kış ve ilkbahar mevsimi başlarında gelmenizi tavsiye ederim. Kumsalı ve suyu ender bir yere sahip olduğu halde insan denen iki ayaklı mahluklar burayı pislik yuvası haline getirmişler
Bizim gibi haritalardan bakıp gelecek olan varsa gelmesin. Yollar aşırı kötü nereye çıktığı belli değil. Daha doğrusu adam akıllı yol bile yok. Yerlisi olmadığımız için bi gaflet geldik belki başka türlü geliniyordur bilemiyorum.
Tarsus plajı gerçekten sahili olsun ormanı olsun çok güzel ve özel bir mekan . İnşallah daha temiz olacak dahada güzel olacak eminim
Kıyı temizliği yapılmış olsa tesis olsa çok güzel bir yer olabilirdi.
Güzel di
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.