Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
O kadar büyük ve tarihi bir ağaç ki ağacın altında oksijenden kafamız döndü. Tüm kemAlpaşa’nın oksijen ihtiyacını bu ağaç karşılıyor. Dikenden Allah razı olsun. Kış editi: Tekrar geldik ağaç fırtınadan devrilmiş o yüzden puanımı düşürüyorum.
Herkesin hayatında mutlaka bir kere gidip görmesi gereken tarihi bir ağaç, adeta büyülendim. Ağacın çevresinde bir işletme açılması şart çünkü orada kahvaltı edebilmeyi çok isterdim.
İzmirden görmeye geldik, çok beğendik. Hayatımda böyle tarihi bir ağaç görmemiştim. Yolu düşen herkese burayı ziyaret etmesini öneririm.
Mükemmel bir mekan olmasına rağmen meşenin etrafındaki evler ve köyün küçük çocukları tarafından kirletilmiş ve köyün yetkilileri tarafından asla umursanmayan bir mekan.
Çok tarihi gibi değil ama olsun,köyümüzün her şeyi güzel.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.