Tarihi Mavi Dükkan İskender 1867
Geri
Kebap Restoranı

Tarihi Mavi Dükkan İskender 1867

16010 Osmangazi̇/Bursa 3.8 (5156) ~60 dk
Kebab Shop
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Rahat ortamlı bu hareketli restoranın en çok rağbet gören lezzeti geleneksel kebaplardır.

Tarihi Mavi Dükkan İskender 1867 2
Tarihi Mavi Dükkan İskender 1867 3
Tarihi Mavi Dükkan İskender 1867 4
Tarihi Mavi Dükkan İskender 1867 5
Orhanbey, Atatürk Cd. No:60, 16010 Osmangazi̇/Bursa, Türkiye
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

G
GMO & Gezi Mahsülleri Ofisi
3 hafta önce

Merhaba, Bursa’ya ikinci gelişimiz ve özellikle tarihi ve meşhur olduğu için restoranınızı tercih ettik. Bursa’da çok sayıda iskenderci olmasına rağmen özellikle bu mekanı seçtik. Ayrıca arkadaşlarımı da özellikle bu mekana yönlendiriyorum. Kebap bir efsane gerek etin tadı gerekse tereyağı dengesi olağanüstü harika. Sırada beklerken yoldan geçen Bursalıların enayiler sıra bekliyorlar diye dalga geçerek kahkaha attıklarına şahit oldum. Eğer lezzet iyi olmasaydı gerçekten de kendimi kötü hissedecektim😃. Kebap ile ilgili yani İskender ile beraber gelen yoğurdun daha iyi bir yoğurt olması gerektiğini düşünüyorum. Her şey harika iken yoğurtun da harika olmasını istiyor insan ki bu mümkün Bursa’da. Yalnız çalışanların biraz tavır ve davranış konusunda eğitilmeleri gerektiğini düşünüyorum. İşletme sahibi bu hususu gözardı ederse insanlar bir daha gelmez buraya. En az yarım saat kuyrukta bekleyen insan güler yüz bekliyor, nezaket bekliyor. Bu hususlar düzeltilirse 👌

B
Bora Canpolat
3 hafta önce

Bursa ziyaretimizde deneyimleme fırsatı bulduğumuz meşhur iskenderci. Akşam saatleri 17.30-18.00 gibi gittiğimiz için sıra beklemedik ancak sıra beklenecek kadar yoğun olduğu söyleniyor. İskenderi gerçekten “Bursa’nın en iyisi” övgüsünü hak ediyor çünkü gerçekten çok başarılıydı. Pideleri yumuşacık, sos hafif, kullanılan tereyağı hakiki köy tereyağı ve döneri muhteşem. Atmosfer gerçekten tarihi bir esnaf lokantası havasını hissettiriyor. Ancak elinizi yıkamak isterseniz dükkandan çıkıp hemen binanın altında kendilerine ait umumi tuvaleti kullanmanız gerekiyor. Tuvalet, bay/bayan ortak kullanımda ve temizliği idare eder düzeydeydi. Fiyatlar genel anlamında biraz pahalıydı. Bir porsiyon iskender ve kolaya 1000 lirayı aşan bir fiyat ödüyorsunuz fakat bu kalitede bir iskender bu fiyatı hak eder deme ihtimaliniz yüksek. Şimdiden afiyet olsun. Kısacası Artıları; - Hızlı servis - Çok lezzetli ve çok kaliteli ürünler - Tarihi Bursa havasında bir atmosfer Eksileri; - Sıra bekleme ihtimali - Zor park yeri bulma - İdare edecek düzeyde temizliğe sahip dışarıda bulunan bir wc

K
Kadir EREKİNCİ dive_ank
2 ay önce

Küçük ve eski nostaljik bir mekan. İlk yerini bozmamak adına aynı yerde hizmete devam ediyorlar ve güzel. Girerken sıra beklemek ihtimaliniz çok yüksek. Ama değer. Temizlik ve hizmet mükemmel. Çalışanlar terbiyeli ve kibar. Yemekler harika. Fakat biraz pahalı gibi geldi. İskender fiyatı 1200tl çok gibi. 4 kişi 4,5 iskender için 5500 tl para verdim. İçecek olarak şıra öneriyorum.

N
Nilay Akkan
7 ay önce

Merhabalar Yorumum şu yönde olacak. O tarafa gitmişken en anlamlı ve lezzetli yerde yemek yemek isterim. Bu nedenle burasını tercih ettik. Giderken tüm yorumları okudum. Kapıda bekliyeceğimi bildiğim için erken davrandım. İstanbul’da da şubeleri var ancak burası ilk et dönerin çıktığı yer. Anlamı ve tarihi büyük. İçerisi de sokak arasında bulunan bir dükkan misali. Tarih kokan, hızlıca yiyip kalktığın yer. Etine ve tadına gelecek olursak. Gayet lezzetli ve tadı damağında kalan bir et. Sırada 20-30 dk beklemeyi göze alın. Et döneri 19:00 gibi azalıyor bitmek üzere. O yüzden tavsiyem 17:00 de sıraya dikilin. Kötü yorum yapanları anlamıyorum. Eğer burayı görüp geldiysen sende bu reklamdan etkilendin demekki. Ve tebrikler, adamlar 1867 den beri bu işi yapıyor ve hala ünlü. Dışarıda sıra beklemek istemiyorsan böyle bir yer zaten tercih etmemelisin. Burası yolun üstünde sokak arası 5 masalı bir yer. Dilersen daha büyük yere sahip dönerciler mevcut orayı tercih edebilirsin. Gelelim fiyatlara. Bu ülkenin enflasyonu ve yemeklere verilen paralar zaten belli. Yok porsiyon az yok değmez diyenlere lafım. Git o zaman mahallendeki dönerciden döner ye ne diye geliyorsun buraya. Senin beğenmediğin yerde yabancılar sıra bekleyip bu lezzeti tadıyor. Eğer bir et dönere veremiyorsan 750 tl zaten yeme. Ağzına yakışmaz. Dışarıda insan tutuyorlar reklam olsun diye diyorlar. Yahu mekan zaten küçük, adamlar tarihi ve çok kısıtlı bir alanda sana layık olsun diye döner pişirip servis yapıyorlar. Adam bir arkaya dönebilir bir öne, o derece küçük. Ne yapsınlar? Başlarının üzerinde yerimiz var tabi ama o kadar da değil. Eğer buraya yolunuz düşerse gelin uğrayın yiyip yolunuza devam edin. Hakkı olana da hakkını en azından yorum ile verin.

T
Tansel Aytekin
2 ay önce

Benim gittiğim zaman önünde sıra yoktu ve rahatlıkla yer bulabildim. Bursa'da maalesef iskender "müthiş" hissiyatını oluşturmuyor, nerede yediysem "tam işte aradığım, harika" dedirtmedi, maalesef yağı, sosu, yoğurdu iyiyken ana madde olan eti atlıyorlar gibi. Burada da maalesef aynı durum oluştu, yan ürünler biberinden, domatesine kadar başarılıyken maalesef eti çok başarılı değil, yer yer kalın kesilmiş hafif sert bir et, marinasyonu başarılı ama eti sınıfta kalmış gibi. Şırasını beğendim, şekeri yoğun olmayan güzel bir şıraydı. Sonuç olarak denenir ama damakta iz bırakmaz, hele sıra varsa hiç değmez.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.