Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Öncelikle pilav her lokantada yada evde yiyeceğiniz pilav değil gayet güzel. Kavurma güzel gayet iyi. Kuru fasulye rize tarafında daha iyilerini yedim Lale de mesela. Bunlar okey sorun yok. Gelelim soruna. Popülaritenin yüksek olduğu sıra olan bir mekan ancak herşey hala eski usul. Garsonlar herkesin dediği gibi istenileni getirmiyor unutuyor. 3 farklı kişiden hoşaf istedim ancak geldi. En büyük problem hesap işinde. Kasada yaşlı bir amca duruyor. Sen söylüyorsun o yazıp topluyor. 1 adet kavurmalı pilav 400 tl 1 adet pilav üstü kuru 200 tl 3 adet hoşaf 50x3 150 tl Toplam 750 tl benden alınan 850 tl. 100 tl önemli değil benim için ama şöyle düşünün günde 20 kişiden 100 tl fazla alsan 2000 tl yapar buda bir garsonun yövmiyesi. Pilavı bile gramla satan hak geçmesin diye şov yapan mekan hesaptan fazla alıyor. Sebep otomasyon yok yaşlı amcaya kafadan hesap yaptırıyorlar. LÜTFEN HESABINIZI MASADAKİ MENÜDEN ÖNDEN HESAPLAYIN ÖPÜLMEYİN.
İstanbuldan geldiğimizde uğradığımız atmosferi harika olan bir mekan. Hayatımda yediğim en iyi kavurmayı burada yedim. Fasülyesi güzel lezzetli ama oha olmadım. Pilavı ben beğendim lezzetli fakat çok yükselmedim herkese hitap eden bir pilav olmayabilir. Alışık oldugumuz pirinç pilavı gibi değil. İlgi alaka harikaydı. Kavurması ise muaaaazzzzam
Trabzon’a gelip de kalkanoğlu Pilavcısı‘na gelemeyenin Trabzon’u gezmiş sayılmaz diyorum. Tarihi burada lezzet ile beraber yaşatacak olduğunuz çok keyifli bir mekan. Pilavı kavurması kurufasulyesi lezzetleri kesinlikle evet fevkaladenin fevkinde 💚💙
Atmosfer çok güzel lezzet çok iyi gayet beğendik tek sıkıntı biraz personel eksikliği var. Kavurma pilav kuru hepsini tattık. Tercihim kuru ve pilav sadece. Ayrıca kayısı hoşafı çok iyiydi
Yıllardır nesilden nesile gelen bu lezzeti tatmak gerçekten çok özel. Yediğim en lezzetli etli pilav ve kuru fasulyeydi. Her şey o kadar özenli ve lezzetli ki, insan tekrar tekrar gelmek istiyor. Emeğinize sağlık, gerçekten harikasınız 🙏
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.