Susanoğlu Plajı
Geri
Kumsal

Susanoğlu Plajı

Atakent 4.0 (9763) ~60 dk
Beach
Doğal Özellik
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Susanoğlu Plajı 2
Susanoğlu Plajı 3
Susanoğlu Plajı 4
Susanoğlu Plajı 5
Atakent Atatkent, Atakent, 33920 Silifke/Mersin
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

Y
Yaşar Çamcı
4 hafta önce

Susanoğlu Plajı doğal olarak güzel bir denize sahip ancak temizlik konusunda zaman zaman sıkıntılar yaşanabiliyor. Yoğunluk arttıkça çevre düzeni de bozulabiliyor. Gelen ziyaretçi kitlesinin bilinçsiz davranışları maalesef plajın güzelliğini olumsuz etkiliyor. Doğru kullanım ile çok daha iyi bir yer olabilecek potansiyele sahip.

b
bybeho
3 hafta önce

denizi güzel, kumu güzel hemen derinleşmiyor..ama insanımız değer bilmiyor. Çöp bırakıyor. Şişeler tenekeler.. Araç park yeri bulmak geldiğiniz zamana göre zor olabilir.

A
Ayberk Ôzlu
10 ay önce

Olumlu Yönler: Susanoğlu Plajı, ince kumlu yapısı ve sığ denizi sayesinde özellikle çocuklu aileler için adeta bir cennet. Deniz sıcaklığı yaz boyunca ideal seviyede ve genellikle dalgasız, bu da yüzmeyi güvenli ve keyifli hale getiriyor. Plaj boyunca kafe ve restoran seçenekleri var, ihtiyaç duyabileceğiniz her şeye yakın konumda. Akşamüstü gün batımı manzarası ise kesinlikle görülmeye değer. 🌅 Olumsuz Yönler: Yaz aylarında özellikle hafta sonları oldukça kalabalık olabiliyor, bu da hem plajda yer bulmayı hem de denizde rahat yüzmeyi zorlaştırıyor. Bazı bölgelerde çöplerin yeterince toplanmaması görüntü kirliliğine yol açabiliyor. Susanoğlu’nun denizi ve kumu gerçekten güzel olmasına rağmen sahilin temizliği konusunda ciddi eksikler var. Özellikle yaz aylarında yoğunluk arttığında çöplerin toplanmaması ve her yerde atıkların görülmesi hem görüntü hem de hijyen açısından olumsuz bir durum oluşturuyor. Bu kadar güzel bir sahilin hak ettiği değeri görmesi için düzenli temizlik çalışmaları şart. Doğal güzelliğin korunması hepimizin sorumluluğu, bu konuda hem yetkililerin hem de ziyaretçilerin daha duyarlı olması gerekiyor. 🌊🚮 Araçla gelenler için otopark sorunu var. Bir diğer konu da belediyenin işlettiği kafelerdeki şezlong fiyatlarının 400 TL olması. Belediyenin amacı halka hizmet olmalı, bu yüzden fiyatların daha makul seviyelerde tutulması gerektiğini düşünüyorum. Antalya da bile 200 lira fiyatlar. Susanoğlu için bu talep edilen ücret oldukça yüksek. Genel Değerlendirme: Doğası ve deniziyle keyifli bir yer, ancak en güzel deneyimi yaşamak için hafta içi ve erken saatlerde gitmenizi tavsiye ederim. 🌊

E
Esma Sümbül
3 hafta önce

Plajı taşlı olmadığı için deneyimlemek istediğimiz Susanoğlu plajından çok pişman olarak ayrıldık. Suyu Erdemli plajına kıyasla daha soğuktu ve dalgalıydı. Hava durumu ile ilişkili olabilir bu durum. Denizin özellikle ilk giriş yerinden yaklaşık 3-4 metre uzaklığına kadarki alanda çok fazla çöp vardı, küçük plastikler poşetler ipler parça parça çöpler. Bu çöpler ile beraber yüzdük adeta. Bunların daha az olduğu yerler ise daha derin kısımlardı. Koca plajda 1 adet kabin ve duş yeri vardı. Bu alan da ücretliydi. Tuvalet ve kabin ayrı ayrı 20 lira. Duş 40 lira. Hadi tuvalet ve duş için ücret alınsın fakat üstümüzü giyinmek için kullandığımızı kabinin en azından ücretsiz olması gerekiyor, belediye bu kadarını da yapması gerekiyor. Bu alanda ücreti toplayan kişilerin olduğu yerde Silifke belediyesi pankartı var fakat herhangi bir şekilde fiş kestiklerini de görmedim, talep ettiğimizde de fiş kesimi olmadı. Bunca şey üzerine bu talep ettiğim belki de ütopya olacak fakat yine de yazmak istedim. bebeğim ile geldiğim bu plajda en azından düzgün bir kabin olsa orada bile bakımını yapabilecekken, bir emzirme/ Bebek bakım odası beklemek cidden ütopya sanırsam. Üzücü bir deneyim oldu.

E
Emine Topal
3 hafta önce

Ben mayıs ayında gittim, deniz henüz tam olarak ısınmamıştı ama yüzülebilirdi zaten bayram tatili nedeniyle olduğunu düşündüğüm bir kalabalık vardı. Deniz pis, çöpler sizinle beraber yüzüyor ama bu hepimizin suçu olduğu için birine atfedemem. Keyifli zaman geçirdik, çevre yolunun hemen yan tarafında olduğu için geçerken yüzmek için durabilirsiniz. İyi eğlenceler gidenlere

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.