Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Ben çok beğendim, çocuklarım da akşama kadar çok eğlendi. Pis falan diyenlere bakmayın gayet de temiz ve bakımlı. Her yaş grubu için ayrı ayrı havuzlar ve kaydıraklar var. Kaydırakların başında görevli personel var, havuz etrafında cankurtaran var (çocuklara karşı çok güleryüzlü ve sempatik bir adam). Genel olarak personel güleryüzlü ve yardımcı oluyorlar. Bir de öğleden sonra köpük partisi yaptılar bi 15-20 dakika herkes çok eğlendi. Dışarıdan yiyecek içecek getirilmese de içeride fiyatlar çok uçuk değil. Marketin bi tık üstünde. O kadar normal zaten bir beach e gitseniz en az bu fiyatların 3-4 katına yer içersiniz. Ben beğendim, Fethiye'ye bir daha geldiğimde yine gelirim
Çok beğendik yorumlarda havuzların kirli olduğundan bahsetmişler ama öyle değildi baya temizdi. Kaydıraklar baya çeşitli ve eğlenceliydi. Çalışanlar güler yüzlü ve ilgiliylerdi. Yüzme bilmeyenler icin havuzun en derini 1.40 dı ve yüzme bilmeyenlerin bile gelebileceği bir aquaydı.
Eskiden Fethiye'nin yek Aqua Parkıydı, artık birkaçından bir tanesi sadece.Turizm bölgesinde olmasına rağmen yeterince güncellenmiş ve bakımlı değil.Genellikle kış aylarında düğün, nişan vb. Etkinlikler için de tercih edilebilen bir yer.Daha temiz, daha gelişmiş ve görsel güzelliğe sahip olması gerekirdi diye düşünüyorum...
👎👎👎2024 yilina ait guncel yorum icin sunu diyebilirim, giris icin 1 gun onceden %15indirimli sayfasindan bilet aldik. Cumartesi olmasina ragmen baya bos yer vardi(ben bunu artik eskisi kadar tutulmadigina veriyorum) bazi kaydiraklar gun boyinca hic calistirilmadi. 12.30 ile 13 arasi ve 15.30 ile 16 arasinda yarim saatlik aletleri kapatma araligi var 10da giris yapiyorsunuz ama 10.30da aciliyor kaydiraklar. Hatta yilanli olanlar falan daha gec aciliyor YEMEK!!!!! Yemek konusu isecok kotu👎 pizzanin fotosunu birakiyorum. Marketten alinip isittiginiz ve hatta tavada isittiginiz pizza i-na-nil-maz kotuydu. Cocuklari patates ve icecekle avuttuk resmen. Lutfen yemek isini kendiniz yapamiyorsaniz disaridan bi pizzaci ile anlasiniz Malesef bu sene bizi uzdu👎👎👎👎
Gönlüm oldukça rahat bir şekilde 1 yıldız verdiğim nadir işletmelerden. Günün ortasında gittik ve saat 17:30’da kapanacak olan yere girmek için tam 1400 TL para ödedik. (2 yetişkin ve 6 yaşında bir çocuk) en büyük 2 kaydırak çalışmıyordu ve bunu girişte söylemeyip bizden tam para aldılar. İnanılmaz bakımsız ve pis bir yer. Havuzları bulanık ve kaderine terk edilmiş. Çalışanlar eğitimsiz ve tecrübesiz. En önemli detaylardan biri de içeride yiyecek içecek için para geçmiyor. Gişeden kart alıp yükleme yapıyorsunuz ve kartın içindeki bakiyeyi harcıyorsunuz. Bunu girişte bize kimse söylemediği için tekrar ıslak bir şekilde gişede sıra bekleyip kart doldurmak zorunda kaldık. 2 adet küçük su ve 1 adet ice tea 95TL!
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.