Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
10 yıllık evliyim elimde resimlerim çok yıprandı acaba resimlerim fotoğrafçıya duruyor mudur cevap bekliyorum arkafaşlar
Hic memnun degilim düğün fotograflarimiz berbat bi sekilde cektiler albumleri elime alinca sok oldum cok pismanim salonla anlasmaliydi oyle olmasaydi cektirmezdim hep ayni pozlari verdirdiler albumumde 20 25 tane fotograf var neredeyse butun pozlar ayni birde dis cekim yapildi isiklarla oynamalar bi degisik 😫🤔🤔
Yılların esnafı güler yüz ve kaliteli işçilik ve tabikide hatıralarımızın olduğu bir işletme
Çok kötü tarihi eser gibi çekmiş, poz mekan çok kötü
Covit için sadece bir dezenfektan şişesi var o kadar
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.