Studio Tria | Bolu'nun Fotoğraf Stüdyosu | instagram: studiotria
Geri
Hizmetler

Studio Tria | Bolu'nun Fotoğraf Stüdyosu | instagram: studiotria

Mazhar Mürtezaoğlu Sk No:14 4.5 (64) ~45 dk
İlgi Çekici Nokta
Service
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Studio Tria | Bolu'nun Fotoğraf Stüdyosu | instagram: studiotria 2
Studio Tria | Bolu'nun Fotoğraf Stüdyosu | instagram: studiotria 3
Studio Tria | Bolu'nun Fotoğraf Stüdyosu | instagram: studiotria 4
Studio Tria | Bolu'nun Fotoğraf Stüdyosu | instagram: studiotria 5
Bahçelievler, Mazhar Mürtezaoğlu Sk No:14, 14100 Bolu Merkez/Bolu
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

E
Esra Bozoglu
6 ay önce

En samimi duygularla, başından sonuna kadar bize iyi ki dedirttiler. İnsanların en özel zamanları hem stresli hem heyecanlı oldukları zamanlardır. Böyle durumlarda benim için en önemli detay soft enerjili iletişimi güçlü insanlarla birlikte olmaktı. Çiçek gibi bir ekip .Aldığım hizmette cabası.

R
Rukiye Kahveci
3 yıl önce

🤗 Biz sezonun ilk çiftiydik . Yeni platformları falan ilk bizde denemiştik. Yağmur yağdı sürekli. İsterseniz erteleyelim dediler. Gelinlikçide sorun yaşadık, mecburen çekimi yapmamız gerekiyordu. Ona rağmen hiçbir şekilde mağdur edilmedik. Tam gün sürdü neredeyse çekim. Her anlamda çok çok memnun kaldık. Şimdi Çorum'dayız. Tüm arkadaşlarım soruyor burası neresi ne kadar çok konsept var diye. Sizi söylüyoruz, gidilir fotoğraf için diyorlar. Yeniden teşekkür ederiz 💐

E
Emrah Altuntaş
bir yıl önce

Söz, Nişan ve Sonunda Düğün. Herşey ile dört dörtlük bir anı oldu bizim için. Erol Bey ve Gülşah Hanım bu işte en iyileri 💯 Tüm çalışanlarıyla muhteşem bir ekip. Tria nasıl çeker mutlaka öğrenin derim. Teşekkürler herşey için 🙏

G
G. Ü.
bir yıl önce

Bundan yaklaşık 10 sene önce oğlumuzun bebeklik fotoğraflarını çektirmek için iyi bir fotoğrafçı arayışı içerisindeyken Erol Bey ve sevgili eşi Gülşah Hanım ile yollarımız kesişmişti. Kısmet oldu geçtiğimiz yaz oğlumuzun sünnetini yapmak istedik ve direk olarak Studio Tria'ya gittik. Kendilerine ait platoda çok güzel bir fotoğraf çekimi gerçekleştirdik. Gülşah hanım sağolsun sabırla ve her daim pozitif bir enerjisiyle birbirinden güzel fotoğraflar çekerek o günü bizler için ölümsüz hale getirdi. Aynı zamanda evden çıkıp, salona geçene kadar ve tüm gece boyunca çekimden sorumlu arkadaşlar son derece kibar bir şekilde her türlü ricamıza ve isteğimize büyük bir özveriyle yetişmeye çalıştılar. Hem video çekimimizi hem de albümlerimizi çok beğendik. Kendilerine bir kez daha çok teşekkür ediyoruz.

D
Duygu
10 ay önce

Başta bazı aksaklıklar yaşadık fakat sonrasında bizimle çok ilgilendiler ve yanlış anlaşılmaları düzelttik. İlgi ve alakaları için teşekkür ederiz.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.